Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص شکست تیم ملی برابر بحرین واکنش نشان داد.

محمد علوی بازیکن سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست تیم ملی مقابل بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اظهار کرد: کاش این بازی را تماشا نمی‌کردم خیلی به من برخورد که تیم ملی چنین نمایشی داشت می‌دانم الان خیلی‌ها انتقاد می‌کنند اما باید قبول کنیم ما زمان کی‌روش الگو داشتیم و برنامه‌ریزی‌مان بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمان کی‌روش هر تیمی نمی‌توانست نزدیک دروازه ما بیاید بچه‌ها همگی در زمین می‌جنگیدند تا بهترین عملکرد را داشته باشند دفاع تیمی ما خیلی بهتر بود اما الان کل سیستم دفاعی ما شده همان چهار بازیکنی که در خط عقب بازی می‌کنند.

علوی خاطرنشان کرد: به نظرم با توجه به شرجی بودن هوای بحرین ما باید بعد از بازی مقابل کامبوج به کیش می‌رفتیم و تمرینات‌مان را آنجا برگزار می‌کردیم.

بازیکن سابق تیم ملی که همسری بحرینی دارد افزود: بعد از بازی خانواده همسرم خیلی برایم کری خواندند حتی به آنها گفته بودم تیم ملی بحرین را می‌بریم به آنها گفتم اگر این اتفاق نیفتد ما را به رستوان ببر که متاسفانه باختیم و من کلی هزینه کردم اما به خانواده همسرم گفتم مطمئن باشید در ورزشگاه آزاید سه گل به این تیم خواهیم زد که اگر این اتفاق نیفتاد باز هم شا م می‌دهم.

علوی در خصوص حرکت تماشاگران بحرین هنگام پخش شدن سرود تیم ملی ایران بیان داشت: کار خیلی زشتی بود و نباید تماشاگران بحرین چنین کاری را انجام می‌دادند شاید ما از نظر سیاسی با آنها مشکل داشته باشیم اما مردمان دو کشور که با یکدیگر مشکلی ندارند.

وی تصریح کرد: امثال تیم‌هایی چون بحرین باید برای ما زنگ تفریح باشد ما باید حداقل مساوی را می‌گرفتیم این باخت باعث شد که من شب گذشته تا صبح نخوابم.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در خصوص آینده کاری خودش گفت: ابتدا جا دارد برای سهراب بختیاری‌زاده در تیم استقلال خوزستان آرزوی موفقیت کنم ما در کلاس A مربیگری با یکدیگر بودیم او کارش را بلد است در مورد خودم هم بگویم در یکی دو روز آینده به عنوان مربی در اروند خرمشهر مشغول به کار خواهم شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود