Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:07:23 GMT

ستاره لیورپول در کتاب رکوردهای گینس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۶۹۹

ستاره لیورپول در کتاب رکوردهای گینس

«ترنت الکساندر آرنولد» ستاره ۲۱ ساله قرمزهای آنفیلد با ۱۲ پاس گلی که در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ به نام خود ثبت کرد، حالا رکورددار بیشترین پاس گل ارسالی توسط یک مدافع در تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

آرنولد با پیشی گرفتن از «اندی هینچ‌کلیف» (۱۱ پاس گل فصل ۱۹۹۴ – ۱۹۹۵) و «لایتون بِینز» (۱۱ پاس گل فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱) که هر ۲ در اورتون عضویت داشتند، موفق به ثبت این رکورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع انگلیسی در مصاحبه با تارنمای رکوردهای جهانی گینس اظهار داشت: این رکورد برای من افتخار است؛ همیشه می‌خواهم پیشرفت کنم و تا جایی که می‌توانم برای کمک به تیم پاس گل بدهم؛ بدیهی است که تبدیل به گل شدن آنها به باقی بازیکنان بستگی دارد زیرا فوتبال یک بازی تیمی است و ثبت چنین رکوردهایی نیز بدون آنان غیرممکن است. این لحظه برای من و خانواده‌ام لحظه غرورانگیزی است و امیدوارم دست کم برای چند سال (هرچند کوتاه) باقی بماند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترنت الکساندر آرنولد کتاب رکوردهای گینس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدارهای باقی مانده در لیگ برتر را نمی توان پیش بینی کرد، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در جدول به نظرم استقلال کار راحت تری برای قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های قعرنشین برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر در تلاش هستند. استقلال تهران و پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند و در قعر جدول نیز دو تیم صنعت نفت و نساجی با ۱۶ امتیاز قرار گرفته‌اند و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

حسن اشجاری کارشناس فوتبال در رابطه با دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم اظهار داشت: با نگاهی به جدول کاملاً مشخص است که قهرمانی بین یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها شانس بسیار کمی دارند.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم با این حال باز شانس استقلال بالاتر است در صورتی که مدیریت و کادر فنی این باشگاه حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و دست از اختلاف بردارند، چون این تیم صدرنشین است و با توجه به بازی‌هایی که دارد می‌تواند امتیازات لازم به دست آورد و بار دیگر به قهرمانی دست یابد.

دوست دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود

او ادامه داد: در پایین جدول شرایط خیلی سخت‌تر از بالای جدول است و به نظرم هر تیمی که با صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان نباید احساس آرامش کند. هر ۳ تیم از باشگاه‌های قدیمی در ایران هستند و امیدوارم نساجی که یکی از تیم‌های پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید و با توجه به هزینه‌هایی که کرده است به نظرم می‌تواند از دیدارهای باقی مانده امتیازات خوبی را کسب کند و در لیگ برتر باقی بماند اما کار دو تیم جنوبی استقلال و نفت سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم در لیگ باقی می‌ماند.

بیانیه نویسی فقط باعث ایجاد حاشیه در تیم‌ها می‌شود

اشجاری در رابطه با بیانیه نویسی باشگاه‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌هایی که رو به بیانیه نویسی بروند جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد، گفت: بیانیه نویسی تنها باشگاه‌ها را وارد حاشیه می‌کند و این موضوع تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد و در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها هم اثر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در رابطه با جریمه فدراسیون فوتبال هم باید بگویم این نتیجه‌ها سودی به همراه نخواهد داشت و اگر درگیری بین باشگاه‌ها رخ دهد باز سراغ بیانیه نویسی می‌روند. این مساله باید ریشه‌یابی شود تا هیچ مدیری سمت این کارها نرود.

اشجاری در پایان گفت: هواداران فوتبال نیاز دارند تا یک بازی زیبا تماشا کنند که با ایجاد حاشیه‌های زیاد مانند همین بیانیه نویسی باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان از بین رود. امیدوارم در سال‌های آینده دیگر شاهد اینگونه حاشیه نباشیم و بیشتر به دنبال رفع نقاط ضعف تیم‌ها برویم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت