Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:55:31 GMT

سرمربی جدید گل گهر سیرجان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۲۷۵۷

سرمربی جدید گل گهر سیرجان انتخاب شد

سرانجام باشگاه گل گهر سیرجان سرمربی جدید خود را انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، با سفر مجید جلالی به سیرجان که صبح امروز به آن اشاره کردیم مسئولان این باشگاه با این مربی به توافق رسیدند و جلالی سرمربی تیم سیرجانی شد.

پیش از این صحبت از مربیانی چون علی دایی و علی کریمی و حتی چند مربی مطرح خارجی شده بود اما در نهایت مجید جلالی سکان هدایت تیم گل گهر را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلالی اکنون در سیرجان در حال برگزاری جلسه با مسئولان این باشگاه است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن مجید جلالی گل گهر سیرجان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد با لوئیس زوبلدیا سرمربی آرژانتینی برای هدایت این تیم تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسیده است و روز گذشته این توافق نهایی شده است.   لوئیس زوبالدیا سرمربی آرژانتینی بعد از قبول هدایت این تیم ­گفت: من از این چالش جدید بسیار خوشحال و مطمئن هستم. اهداف سائوپائولو با اهداف کمیته فنی ما مطابقت دارد. ما آرزو داریم که برای هواداران سه رنگ سائوپائولو شادی زیادی به ارمغان بیاوریم. او می‌تواند بخشی از تاریخ معتبر باشگاه را انجام دهد.   صحبت‌ها در مورد استخدام این مربی پس از اخراج تیاگو کارپینی از طریق یک جلسه آنلاین صورت گرفت. خولیو کاسارس رئیس این باشگاه در جلسه با دیگر مدیران میانی این تصمیم را گرفتند.   این مربی ۴۳ ساله در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در باگاه بارسلونا مربیگری کرده است و به عنوان بازیکن در تیم‌های باشگاهی کشورش حضور داشته است، اما بازی ملی در رده بزرگسالان نداشته و فقط برای تیم زیر ۲۳ سال کشورش به میدان ر فته است.

دیگر خبرها

  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد