Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@22:13:40 GMT

باند تصادفات ساختگي در خراسان جنوبي متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۳۰۰۹

باند تصادفات ساختگي در خراسان جنوبي متلاشی شد

سردار شجاه از دستگیری ۴ نفر از جاعلان تصادفات ساختگی برای کلاهبرداری از شرکت بیمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «مجيد شجاع» امروز (۲۴ مهر) در تشريح اين خبر اظهار داشت: خبري مبني بر کلاهبرداري از شرکت بيمه با ايجاد تصادف هاي ساختگي و اخذ ديه توسط باندي که به صورت خانوادگي اداره و کنترل مي شود به پليس آگاهي مركز استان واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع و پيشگيري از وقوع اين گونه کلاهبرداري ها در سطح استان، تيم ويژه اي از كارآگاهان پليس آگاهي جهت بررسي موضوع تشكيل شد كه مأموران پس از تحقيقات ميداني گسترده کليه افراد دخيل در وقوع جرم کلاهبرداري را شناسايي و دستگير كردند.

 

سردار شجاع بيان داشت: متهمان در ابتدا به طور قطع ساختگی بودن تصادفات را تکذیب کردند و در ادامه با مشاهده اسناد و مدارک غیر قابل به جرم خود اعتراف کردند و با بررسي پليس مشخص شد كه اين باند 4 نفره در 9 فقره تصادف ساختگي حدودا 820 ميليون ريال خسارت از شرکت بيمه دريافت كردند.

 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبي خاطر نشان كرد: تحقيقات تكميلي كارآگاهان پليس آگاهي حاكي از آن بود كه براي ساير تصادفات ساختگي يك مليارد و 800 ميليون ريال از طرف شرکت بيمه براي اين خانواده کلاهبردار در نظر گرفته شده است و در رديف پرداخت قرار دارد.

 

سردار شجاع گفت: با هوشياري مأموران و پس از هماهنگي با مقام قضايي مقرر شد تا زمان تکميل تحقيقات هيچگونه خسارتي پرداخت نشود و اين موضوع به شرکت بيمه نيز اعلام و  با توجه به مدارک و مستندات موجود پرونده به مقام قضايي ارسال شد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبي با اشاره به اينكه با اعلام نظر هيئت کارشناسي،ساختگي بودن تصادف هاي صورت گرفته محرز و در نهايت منجر به صدور کيفر خواست و راي عدم پرداخت خسارت شد تصريح كرد: متهمان به 9 فقره كلاهبرداري از این طریق اعتراف كردند كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه موکب اربعین حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد شیراز نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصادفات جاده ای خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبیT جواد قناعت امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از محل برگزاری پویش «چشم به راهیم» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش ارتقای سطح ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات، حفظ سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان و همراهان آنان عنوان کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش چشم به راهیم از ۲۷ اسفند ماه در استان گفت: ایستگاه پویش چشم به راهیم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل مجتمع خدماتی رفاهی زنان نرجس القورات کیلومتر ۱۲ محور بیرجند قاین راه‌اندازی شده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: این استان از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون در کاهش تصادفات جرحی نوروز ۱۴۰۳ رتبه اول و در کاهش تصادفات فوتی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

قناعت در ادامه افزود: پویش چشم به راهیم با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای به ویژه در ۳۰ کیلومتری شهرها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد.

کد خبر 740008

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی رتبه سوم کشور در کاهش تصادفات فوتی را کسب کرد
  • افزایش ۵ برابری جرایم رانندگی؛ سرعت غیرمجاز ۷۰۰ هزار تومان
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ
  • اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ/افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • فوت ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای در عرض دو هفته
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است