Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: همه تلاش بر این است که در سایه تعامل و هم افزایی بخش دولتی و خصوصی، مشکلات و موانع پیش روی کشور و استان حل شود.
او افزود: ما در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و حل مشکلات، توسعه و اعتلای استان و مدیریت این جنگ نیاز به تعامل بخش دولتی و خصوصی با یکدیگر دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان شورای گفتگو را محملی برای گفتگوی سازنده و تصمیم سازی برای تسهیل امور دانست و گفت: بخش دولتی و خصوصی برای حل مشکلات و موانع پیش روی باید با نگاه و منافع مشترک و واحد به مسایل بنگرند.
استاندار مازندران با توجه به جهت گیری و بوجه نویسی سال ۹۹ کشور بدون اتکاء به درآمد نفت، افزود: امروز در وضعیت ویژه‌ای قرار داریم، حتی در زمان دفاع مقدس نیز بهای فروش نفت را دریافت می‌کردیم و برای اقلامی، چون دارو مشکل نداشتیم.
او گفت: در شرایط جنگ اقتصادی به دلیل دشواری فروش نفت و برگشت ارز، بودجه اداره کشور به سختی تامین می‌شود و باید با تعامل دولت و بخش خصوصی کار‌های کشور را به پیش برد.
حسین زادگان با بیان اینکه امروز با توجه به مضایق بودجه‌ای و تحریم‌های ظالمانه شرایط ویژه‌ای بر کشور حاکم است و در چنین شرایطی و در این جبهه همه باید برای رویایی با توطئه‌های دشنمنان آمادگی داشته باشند، افزود: بخش خصوصی از جمله سربازان صف اول این جنگ است و بخش دولتی باید با تسهیل امور زمینه را برای نقش آفرینی این بخش تمهید کند.
او با بیان این که نامگذاری رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی به فرماندهی نشانگر اهمیت و مقتضیات خاص و فوق العاده است، گفت: باید ضمن رعایت قوانین، با بازکردن گره ها، زمینه را برای حرکت بخش خصوصی آماده کنیم و بخش خصوصی نیز باید با ادای حقوق دولت، دولت را برای همراهی خود پشتیبانی کند، چراکه حفظ و تقویت تولید و اشتغال و سهم درآمد‌های دولت برای اداره کشور در جای خود مهم و درک متقابل دولت و بخش خصوصی یک ضرورت است.
استاندار مازندران با اشاره به مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور مبنی بر ممنوعیت حسابرسی۱۰ ساله با توجه به شرایط و مقتضیات، بر رعایت این مصوبه از سوی تامین اجتماعی تاکید کرد و از بخش خصوصی خواست تا نسبت به پرداخت حق بیمه کارگاه‌های فعال اقدام کنند.
انتهای پیام/ س حل مشکلات توسعه مازندران نتیجه تعامل دولت و بخش خصوصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است

غلامرضا نوری با بیان اینکه ورود بخش خصوصی واقعی و حمایت از این بخش می‌تواند موتور اقتصاد کشور را روشن نگه دارد گفت:اقتصاد استان آذربایجان شرقی وابسته به بخش خصوصی واقعی بوده و حمایت از این بخش توسط نهاد‌های دولتی می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت استان را در عرصه‌های اقتصادی دو چندان کند.

امام جمعه بستان آباد نیز در این جلسه به وجود بیش از ۱۸۸ روستا در این شهرستان اشاره کرد و افزود:روستا‌ها بعنوان محور تولید همواره در خط مقدم اقتصادی کشور قرار دارند و توجه به توسعه و رفع موانع تولید در آنها موجب جهش تولید در منطقه و کشور خواهد بود.

حجت اسلام غفاری  با اشاره به کمبود تسهیلات بانکی برای کشاورزان در این شهرستان گفت:اگر بخواهیم شاهد رونق تولید و اشتغال پایدار باشیم باید از بخش کشاورزی این شهرستان حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • افزایش تولید ملی با مشارکت مردم از مهمترین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • افزایش تولیدملی با مشارکت مردم مهمترین راه رفع مشکلات اقتصادی است
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • مردم و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کمر همت ببندند
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است