Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:38:14 GMT

شهرخودرو منظم ترین باشگاه لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۳۲۶۴

شهرخودرو منظم ترین باشگاه لیگ برتر

در نشست خبری مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه های فوتبال ایران عنوان شد که تیم شهرخودرو منظم ترین تیم در فصل جدید رقابت ها بوده است.

به گزارش " ورزش سه" مساله اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه های ایران تبدیل به یک چالش شده است. دلیل عمده اصلی هم مشکلات مالی و ساختار حقوقی باشگاه ها هستند. در نشست امروز کمیته صدورمجوز حرفه ای در رابطه با باشگاه های لیگ برتری عنوان شد که شهرخودرو از این نظر یکی از منظم ترین باشگاه های ایرانی در فصل اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صدور مجوز حرفه ای با تایید این موضوع گفت:« سال قبل یکی از بحث های مهم  باشگاه‌ها بحث باشگاه پدیده بود که تا پارسال هیچ اقدامی برای مجوز حرفه ای انجام نمی‌داد، ولی امسال (شهرخودرو) یکی از منظم‌ترین و با کیفیت‌ترین باشگاه ها در ارسال مدارک بود و مشخص بود در این باشگاه سازماندهی خوبی به وجود آمده و از افراد متخصص استفاده شده است. آنها خیلی به موقع مدارک‌شان را ارسال کردند و یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور را نیز در اختیار دارند.»


او افزود:« همچنین باشگاه سپاهان که همیشه در بحث مجوز حرفه‌ای پیش روست به همراه باشگاه فولاد خوزستان دو باشگاه برتر کشور در بحث آکادمی‌ها بودند که ما این موضوع را به AFC اعلام کردیم که این دو باشگاه در بحث پایه بسیار قوی عمل می‌کنند، هرچند که باشگاه فولاد به دلیل یکی دو ایراد جزئی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و فقط مجوز ملی اخذ کرد. همچنین باشگاه ذوب‌آهن با توجه به اتصالی که به صنعت دارد از افراد مجرب بهره مند است و ساختار خوبی دارد و کمترین مشکل را در ممیزی‌ها داشت.»

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس