Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی در جام حذفی اظهار کرد: فکر می‌کنم این که باشگاه استقلال مجوز حرفه‌ای را گرفته برای کل ایران خیلی خبر خوبی است. مجوز حرفه‌ای صادر شده و باشگاه با تلاش‌های فراوان توانست این مجوز را بگیرد. این به این معنی است که باشگاه را چک کرده‌اند و دیده‌اند که در شرایط خوبی است و همه از این موضوع خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این بازی برای ما خیلی مهم است. جام حذفی یکی از اهداف استقلال است و ما فردا با بهترین ترکیبمان به بازی می‌رویم. قطعا از اینکه بازیکنان ملی را نداریم ناراحتیم ولی مطمئن هستم هر کسی که بازی کند همه تلاشش را می‌کند. از اینکه کلین شیت نکرده‌ایم خوشحال نیستم. بعضی وقت‌ها گل‌هایی دریافت می‌کنیم که اجتناب ناپذیر است ولی تلاش می‌کنیم که کلین‌شیت داشته باشیم. در مورد مدل بازی هم بگویم مثل همه بازی‌های قبل به روش خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم.

استراماچونی درباره جذب مهاجم جدید و همچنین ماجرای کوپر هم توضیح داد: برای روشی که بازی می‌کنیم کمبود بازیکن در خط حمله داریم. واقعیت این است که بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سخت است بازیکنانی در سطحی که می‌خواهیم جذب کنیم. من باشگاه را در جریان گذاشتم و به من قول دادند بازیکنی می‌گیریم که خط حمله را تقویت کنیم. به نظر من اگر قرار است بازیکنی بیاید باید حتما در سطح استقلال باشد. ما نمی‌خواهیم یک بازیکن را صرفا برای بازیکن گرفتن جذب کنیم. ترجیح می‌دهم اگر بازیکنی در سطح استقلال نباشد تا پنجره بعدی صبر کنیم.

او درباره دلایل غیر ورزشی جذب نشدن کوپر هم بیان کرد: همانطور که گفتم ما داریم سعی می‌کنیم که خودمان را جمع و جور کنیم. می‌خواهیم مشکلاتی که در نقل و انتقالات داشتیم را جبران کنیم. می‌دانیم این خیلی به درد نمی‌خورد که هر دفعه تکرارش کنیم. من فعلا می‌خواهم با همان دو مهاجم بازی کنم حتی اگر تیمم خیلی آمادگی با دو مهاجم بازی کردن را نداشته باشد. به نظر من روشی که ما داریم خیلی مهم‌تر از این است که فکر کنیم یک یا دو بازیکن را برای آن پروژه نداریم. این خیلی موقعیت خوبی برای بازیکنان من است که در این زمان مهارت‌هایشان را نشان دهند. این می‌تواند به من نشان دهد بین این بازیکنان کدام می‌توانند در سیستم من به درد بخورند و کدام بازیکنان نه. در مورد کوپر هم نظری ندارم.

سرمربی استقلال درباره دیاباته هم بیان کرد: مشکل او این است که یک بدشانسی عجیب در اول فصل داشت. با شرایط خوبی به ما اضافه شد ولی در بازی دوستانه با ماشین سازی مصدوم شد و متاسفانه وقتی دوباره آماده شد در بازی با نفت مسجد سلیمان آسب دید. مشکلی که داشت یک ترک کوچک روی دنده‌هایش بود. همانطور که با دکتر نوروزی مشورت کردم این نوع مصدومیت‌ها را نمی‌شود زمان دقیقی برای رفع شدنش در نظر گرفت. او دیروز به تمرین اضافه شد. من امیدوارم در بازی با سایپا روی نیمکت باشد. این قول نیست و بیشتر یک امیدواری است.

او درباره نحوه گلزنی تیمش در بازی‌های قبلی هم اظهار کرد: من با این آنالیز تا حدی موافقم. این درست است که ما به پشتیبانی دفاع‌های کناری نیاز داریم. در بازی قبلی من روی نیمکت نبودم و ما روی سانتر غفوری و ضربه میلیچ به گل رسیدیم. پس می‌بینیم که دفاع‌های کناری ما تلاش می‌کنند تا هجومی بازی کنند. الان مشکل دیگری وجود داردکه ما می‌خواهیم برای دیاباته یا مهاجم هدف سانتر کنیم ولی چون این مهاجم هدف را در اختیار نداشتیم دلیلی نداشت برای بازیکنانی مثل قائدی یا اسماعیلی سانتر کنیم. ولی موافقم که در سیستم ما دفاع‌های کناری خیلی مهم هستند.

استراماچونی درباره فجر سپاسی هم گفت: این تیم واقعا من را شگفت‌زده کرده است. برای بازی آخرشان یکی از همکارانم را فرستادم به شیراز تا بازی را ببینند چون می‌توانند خطرناک باشند. می‌دانیم این تیم در شرایط خیلی خوبی است و فوتبال هجومی بازی می‌کند و فقط یک امتیاز با صدر لیگ دسته اول فاصله دارد. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و مثل بازی‌شان با فولاد، رو در رو با ما بازی می‌کنند. از لحاظ ذهنی خیلی به تیمم آمادگی می‌دهم چون ما در خانه بازی می‌کنیم و جام حذفی برای ما خیلی مهم است و ما باید از این مرحله صعود کنیم.

256 43

کد خبر 1311357

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آندره استراماچونی باشگاه استقلال ترکیه سوریه اربعین تیم ملی فوتبال ایران کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین انتخابی جام جهانی 2022 حسن روحانی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی، سید محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

کیومرث هاشمی واگذاری سرخابی را اتفاق مبارکی خواند و در این جلسه اظهار کرد: ٣۵ سال است که در ورزش حضور دارم و امروز بهترین روز ورزش کشور و نقطه عطف آن است. اگر تاکیدات رئیس جمهور محترم اگر نبود، شاید امروز این اتفاق نمی‌افتاد. یکی از ظرفیت‌های خوب مردمی که در کشور ایجاد شده این دو باشگاه هستند و من باید از همه عزیزانی که برای تحقق این اتفاق کمک کردند، تشکر کنم به‌خصوص از شخص اول دولت آقای رییسی. همکاری سازمان خصوصی‌سازی، فدراسیون فوتبال و وزرات ورزش هم اگر نبود این اتفاق رخ نمی‌داد که اگر نبودند این موضوع بزرگ رخ نمی‌داد.

وی افزود: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد توجه مردم است و همیشه شرایط این دو تیم دغدغه آن‌ها بوده و با آن‌ها زندگی کرده و می‌کنند. از همه کسانی که باعث این اتفاق بزرگ شدند تشکر می‌کنم. مطمئن هستم با مالکان جدید دو باشگاه، ما شاهد رشد فوتبال خواهیم بود. کار نظارتی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از امروز آغاز می‌شود. هر زمان حال این دو باشگاه خوب باشد، حال ورزش و فوتبال کشور خوب است. خیلی از دوستان فکر می‌کردند واگذاری شدنی نیست ولی خوشحالم که این اتفاق رخ داد.

هاشمی گفت: جا دارد از سهامداران این دو باشگاه تقدیر کنم. این انتقال به‌صورت رسمی انجام می‌شود اما نگاه نظارتی وزرات ورزش و اقتصاد و همچنین فدراسیون فوتبال از امروز شروع خواهد شد. هر زمان حال این دو تیم خوب باشد، حال فوتبال ما خوب است و هر وقت فوتبال ما حال خوبی داشته، حال ورزش کشور خوب بوده و این ظرفیت این دو باشگاه بزرگ است.

وزیر ورزش عنوان داشت: خیلی‌ها به ما گفتند این عمل شدنی نیست اما خوشحالیم که اراده دولت محقق شد. از پیشکسوتان دو تیم تشکر می‌کنم. پنج درصد از سهام این دو باشگاه در اختیار وزارت ورزش است که با همکاری این عزیزان این ۵ درصد نیز واگذار خواهد شد تا واگذاری این دو باشگاه به‌صورت کلی انجام شود تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی نداشته باشد. چندین جلسه داشتیم تا مشکل مالکیت مشترک این دو تیم حل شود تا دغدغه هواداران برطرف شود. هواداران بدانند نه ما در وزارت ورزش نه در وزرات اقتصاد دخالتی در امور این دو باشگاه نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا کد خبر 747492

دیگر خبرها

  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی