Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با بیان اینکه خروج زائران از کشور عراق رو به افزایش است گفت: وسایل نقلیه برای جابه‌جایی زائران در مرزها مستقر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تاکنون ۷۵ هزار و ۵۰۰ نفر از استان لرستان برای پیاده روی بزرگ اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند که از این تعداد بیشترین زائران مربوط به خرم آباد و بروجرد بوده است که ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر از خرم آباد و ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از شهرستان بروجرد ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد زائرانی که در سامانه ثبت نام کردند ۸۵ درصد از زائران تاکنون راهی این سفر شده اند و با توجه به تاکیدات مکرر مبنی بر این که زائران سفر خود را در کشور عراق کوتاه کنند، خروج زائران از کشور عراق رو به افزایش است.


مدیرکل حج و زیارت استان لرستان عنوان کرد: همه مرزها باز و هماهنگی های لازم انجام شده است و در پایانه های مرزی تعدادی اتوبوس مستقر شده است تا زائران را به چند استان انتقال دهند و از آنجا زائران به شهرستان های خود بازگردند.

 

وی بیان کرد: در کرمانشاه و اندیمشک اتوبوس هایی به میزان کافی برای جابه جایی زائران در نظر گرفته شده است تا از این شهرها به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها انتقال داده شوند.
خسروی از فوت سه هم استانی در مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: تاکنون سه نفر از هم استانی هایمان در این سفر فوت کرده اند که از این تعداد دو نفر بر اثر تصادف و یک نفر هم بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست دادند.


وی اظهار داشت: زائرانی که در این سفر دچار مشکل شده اند و نیاز است بیمه خدمات لازم را به آنها ارائه دهد، می توانند به تمامی شعب بیمه ایران با داشتن کد ملی مراجعه کنند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسنوند امروز یکشنبه در بازدید سرزده از انبار و پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار داشت: بنا به دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور مبنی بر اینکه وضعیت همه پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی باید بررسی شود و در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت‌المال و دولت در استان لرستان این موضوع به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: محل نگهداری اندکی از وسایل نقلیه توقیفی مناسب بود، ولی تعداد زیادی از خودروها در فضای باز قرار داشتند که در معرض آسیب بودند و حتماً می‌بایست پارکینگ مذکور مسقف شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان هدف از این بازدید را اطلاع دقیق و مستقیم از وضعیت نگهداری خودروها و موتورسیکلت‌هایی است که به دلیل حمل مواد مخدر، ارتباط با مواد مخدر یا اموال مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شده‌اند.

حسنوند، عنوان کرد: مأموریت اصلی دستگاه قضائی دراین‌رابطه بررسی شرایط نگهداری وسایل نقلیه، تعیین تکلیف سریع و در چارچوب قانون، نظارت بر روند رسیدگی‌های قضائی است و مسئولیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص نگهداری و فروش این وسایل نقلیه است.

وی بیان داشت: در این بازدید مشخص شد برخی از خودروها مربوط به سال‌های گذشته است، هیچ توجیهی ندارد که یک خودرو چندین سال در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نگهداری شود، به همین منظور دستور بررسی پرونده تعدادی از خودروها صادر شد.

کد خبر 6084451

دیگر خبرها

  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب