Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به چهار بازیکن ملی‌پوش تیمش استراحت داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) سرخپوشان از ساعت 11 در ورزشگاه شهیدکاظمی آغاز شد. بازیکنان بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های سرعتی و ترکیبی، به دو گروه تقسیم شدند تا به صورت جداگانه به تنیس فوتبال و سانتر از جناحین بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین امروز سبک و برای یک ساعت انجام شد و این در حالی بود که شجاع خلیل‌زاده نیز به تمرینات گروهی اضافه شد، ولی سیامک نعمتی همچنان زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم، تمرین می‌کند. علاوه بر او، آدام همتی به دلیل درد زانو و بوژیدار رادوشوویچ به علت درد در ناحیه کمر، از تمرین معاف شدند.

در تمرین امروز، خوزه جونیور هم به دلیل سفر به کیش جهت دریافت روادید کار غایب بود.

همچنین پنج ملی‌پوش سرخپوشان که شب گذشته در منامه به میدان رفته بودند، امروز چهارشنبه در محل تمرین تیم حاضر شدند.

از جمع این نفرات فقط محمد نادری در تمرین شرکت کرد و گابریل کالدرون به علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالهی و وحید امیری که برای تیم ملی بازی کرده بودند، امروز را استراحت داد.

تمرین فردا پنجشنبه نیز از ساعت 11 آغاز می‌شود.

گرشاسبی: اگر اراده‌ای وجود داشته باشد، استقلال و پرسپولیس در یک هفته خصوصی می‌شوند/ باشگاه‌های پرطرفدار را گدا کردند!

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس تهران تیم ملی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، بازیکن تراکتور، بعد از بازی با نساجی درباره نتایج این روزهای تراکتور گفت: من چیز خاصی غیر از عذرخواهی از هواداران تراکتور نمی‌توانم بگویم. من شرمنده هستم و آن‌ها هرچی بگویند حق دارند.

ویدئو: 330456

او درباره بازی مقابل تیم شهر خودش گفت: قائمشهر شهر من است و من آرزوی موفقیت برای نساجی دارم ان‌شالله در لیگ بمانند و هوادارانش خوشحال بمانند.

او درباره چالشش در بازط با محمد عباس‌زاده گفت: محمد رفیق و بچه محل من است.

خلیل‌زاده درباره اعتراض مربی تراکتور به پنالتی گفت: من نمی‌توانم تشخیص بدهم و راجع به داوری هم نمی‌توانم نظر بدهم کارشناسان باید نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم