Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، این همایش‌ها در راستای همکاری‌ بین جهاددانشگاهی واحد اصفهان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان برای تشریح و اجرای هرچه بهتر طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش تاکنون در شهرستان‌های سمیرم، کاشان و خمینی شهر برگزار شده است.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی واحد اصفهان در این مراسم گفت: طی این طرح با همکاری دستگاه‌های متولی اشتغال استان، اولویت‌های شغلی استان با توجه به مزیت‌ و ظرفیت‌های شهرستان‌ها توسط جهاد دانشگاهی شناسایی شده و در ادامه فرآیند شناسایی، مهارت آموزی، توانمندسازی شغلی و بازاریابی برای جامعه هدف دنبال می‌شود.

هومن سراج با بیان اینکه سهم استان اصفهان از این طرح ملی چهارصد و شصت نفر است، ادامه داد: طرح مذکور با کارفرمایی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، توسط جهاد دانشگاهی در هفت شهرستان هدف در استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر دفتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاددانشگاهی واحد اصفهان افزود: همزمان با برگزاری این همایش‌ها در سطح استان اصفهان، شناسایی، انتخاب و هماهنگی پیشران‌های طرح «توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار» در استان نیز در حال برگزاری است. با بهره‌مندی از توانمندی‌ و حمایت‌ پیشران‌های رسمی، فعال و موفق، می‌توان ایجاد اشتغال جامعه هدف را توسعه بخشید.

سراج بیان کرد: جهاددانشگاهی جهت اتصال به بازار و بازاریابی محصولات اقداماتی را آغاز کرده است و برندسازی ویژه از مزیت‌های این طرح است که دغدغه فروش محصول و عرضه به بازار را از بین می‌برد. این طرح هدف محور بوده و هدف اصلی تولید و اتصال این افراد به بازار است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار جهاددانشگاهی واحد اصفهان همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توانمندسازی محلات شهر نمی‌تواند صرفاً ایجاد اشتغال باشد، گفت: این موضوع باید به‌صورت یک فعالیت هدف‌مند باشد و در دل محلات به مباحثی همچون آگاهی‌بخشی و آسیب‌شناسی بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشستی پیرامون توان‌مندسازی محلات شهر اصفهان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: این شعار می‌تواند چراغ راهی برای فعلان اقتصادی و اجتماعی جامعه ما باشد.

وی با اشاره به برگزاری نشست با معتمدان و موثران منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: تمام دستگاه‌ها دارای ظرفیت‌هایی است، اما اصل موضوع ایجاد فرصت‌های مردمی بوده و وظیفه دستگاه حاکمیت، شناسایی و احصای فرصت‌هایی است که این ظرفیت‌ها شناسایی و بستری برای هم‌افزایی فراهم شود تا این ظرفیت‌ها به منصه ظهور رسد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توانمندسازی محلات شهر نمی‌تواند صرفاً ایجاد اشتغال باشد، تصریح کرد: در این موضوع باید به دل محلات رویم و در دل آن‌ها به مباحثی چون آگاهی‌بخشی و آسیب‌شناسی بپردازیم.

صیرفی‌نژاد خاطرنشان کرد: این موضوع باید به صورت یک فعالیت هدف‌مند باشد و با شناسایی ظرفیت‌ها و تمرکز بر دو یا چند مورد مشخص شده در سال جاری، می‌توان آن را به‌صورت هدفمند به ثمر رساند.

کد خبر 745834

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد