Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۴ هزار زائر به کشور بازگشتند و ۱۱۱ هزار نفر هم عازم عتبات عالیات شدند. تاریخ انتشار: 13:58 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۴۶۷

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین حسینی کربلا بازگشت زائرین کربلا کربلا نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معین پنهانی به ایران آمده؟

شنیده‌هاحاکی از آن است که معین در سال‌های اخیر چند بار در سکوت خبری به ایران آمده است.

به گزارش انصاف‌نیوز، در ماه‌های اخیر موضوع بازگشت معین به ایران از سوی وزیر ارشاد و برخی مسئولان وزارت امور خارجه مطرح شده است.

پیش از این هم رییس قوه قضاییه تاکید کرده بود که هیچ فردی ممنوع الورود نیست.

چندی قبل کبری آسوپار، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در گفت‌وگویی گفت: درباره‌ی خوانندگانی که خارج از کشورند و علاقه دارند به ایران برگردند می‌توانیم در همان چارچوب مشخصی که در ایران خواننده‌ها فعالیت می‌کنند برای افرادی که از خارج از کشور می‌خواهند برگردند هم زمینه را فراهم کنیم که بتوانند برگردند و در اینجا فعالیت کنند.

وزیر ارشاد هم در ماه‌های اخیر چند بار گفته که نصرالله معین می‌تواند به ایران برگردد؛ در حالی که بسیاری از هنرمندان داخل کشور به نوع مواجهه‌ی دستگاه‌های دولتی انتقاد‌هایی دارند. برخی می‌گویند که این موضع رسانه‌ای وزیر برای پر کردن ضعف‌های دولت در تعامل با هنرمندان در این سالهاست و به بازگشت معین نمی‌انجامد و حتی در صورت وقوع، چیزی شبیه به سرنوشت حبیب در دولت احمدی‌نژاد در انتظار اوست.

حالا خبری عجیب درباره‌ی رفت و آمد‌های معین به ایران در گذشته شنیده شده است.

یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.

او با بیان اینکه ممکن است برای چهره‌های دیگری هم چنین وضعیتی رخ داده باشد، گفت: چند سال قبل هم ابی از نمایندگی ایران در آمریکا درخواست شناسنامه‌ی ایرانی کرده بود.

در سال‌های گذشته نیز با خواننده‌هایی که خارج از ایران فعالیت می‌کردند و موسوم به «خوانندگان لس‌آنجلسی» بودند، از این دست مواجهه‌ها دیده می‌شد، اما هریک با سرنوشت و رویکردی متفاوت روبرو شدند.

حبیب از جمله خوانندگانی بود که به ایران بازگشت، اما تا پایان عمر اجازه‌ی فعالیت جدی، چون گذاشتن کنسرت را نیافت.

از سوی دیگر، اما فریدون آسرایی هم که پیش از بازگشت به ایران از همین دست خوانندگان بود، در ایران به فعالیت‌هایی جدی‌تر پرداخت، آلبوم‌های گوناگونی منتشر کرد و کنسرت‌هایی برگزار کرد و حتی در شویی تلویزیونی برای سنجش خوانندگی شرکت‌کنندگان بعنوان داور حضور داشت. همچنین به کرات در برخی برنامه‌های عیدانه‌ی صداوسیما نیز در سال‌های گذشته بعنوان خواننده‌ی میهمان حضور داشت.

با تمام این اوصاف مشخص نیست که معین یا بهروز وثوقی یا دیگرانی که امروز نامشان در میان است در صورت حضور در ایران با کدامیک از این دوگونه‌ی برخورد مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • معین پنهانی به ایران آمده است؟
  • تشرف بیش از ۶ هزار زائر به بارگاه بی بی حکیمه (س)
  • معین پنهانی به ایران آمده؟
  • معین پنهانی به ایران آمد
  • تشرف بیش از ۶ هزار نفر از بارگاه بی بی حکیمه (س)
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • تشرف حدود ۲۷۰ هزار زائر به حرم شاهچراغ در هفته نخست تعطیلات نوروز