Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از ثبت اطلاعات ۱۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۲۳ دانش‌آموز در سامانه سناد خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، آخرین آمار ثبت‌نام دانش‌آموزان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سناد) تا ۲۳ مهر را ۱۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۲۳ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از این آمار، ۸ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۲۸۲ نفر در دوره ابتدایی، ۳ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۶۷۳ نفر در دروه متوسطه اول و ۲ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۳۴۴ نفر در دوره متوسطه دوم ثبت‌نام شده‌اند.

شرفی گفت: از میان آمار کل دانش‌آموزان ثبت‌نام شده، در دوره پیش‌دبستان ۷۳۳ هزار و ۲۲۴ نوآموز، در شاخه نظری یک میلیون و ۷۴۴ هزار و ۷۱۹ نفر، در هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای ۴۲۴ هزار و ۲۷ نفر و در هنرستان‌های شاخه کاردانش ۵۲۰ هزار و ۵۹۸ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش آموز سامانه سناد پیش دبستانی مدارس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ناصر ابو شریف در کیش اظهار داشت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی بیان داشت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی