Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام جهانی والیبال تمام شد و حاصل‌کار هفت باخت و تنها چهار پیروزی برای ایران بود و جایگاه هشتمی میان دوازده تیم... آیا نتایج تیم ملی به ویژه باخت تحقیرآمیز مقابل ژاپن ـ ست سوم ۲۵ بر ۱۳ به سود ژاپن ـ کارشناسان را متحیر یا شگفت‌زده کرد؟ خیر. پیش از جام جهانی تقریبا تمام رسانه‌ها از شرایط ناگوار مدیریتی، خستگی بازیکنان و بی‌برنامگی حاکم بر والیبال نوشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تابناک ورزشی؛ ایران جام‌جهانی را با دو باخت به روسیه و مصر شروع کرد. شرایط بدتر از چیزی بود که کادرفنی فکرش را می‌کرد؛ به یکباره جواد کریمی، اسفندیار و جوانان دیگر را به میدان فرستادند و گفتند آمده‌ایم به جوان‌ها میدان بدهیم. وقتی فرهاد قائمی در میانه‌ی مسابقات مصدوم شد، خرابکاری سرپرست و کادرفنی نمایان‌تر شد.

تیم با ۱۳ بازیکن به جای ۱۴نفر یا بیشتر، به ژاپن رفته بود؛ به این دلیل که سرپرست تیم نمی‌دانست دو بازیکن جوان یعنی توخته و فیض به دلیل حضور در مسابقات رده‌های سنی دیگر نمی‌توانند به جام جهانی بروند، اما قبل از اعزام دعوت شده بودند. اما آیا از فدراسیونی که رییس ندارد، لیگ ندارد، کمیته مربیان ندارد، کمیته داوران و آموزش هم ندارد می‌توان انتظار داشت سرپرستی که به طور انحصاری بیش از ۱۰ سال است تیم را در اختیار دارد به خاطر خطایی تا این اندازه بزرگ و در مقابل تمام سکه‌ها و پاداش‌های قبلی مواخذه کند؟ پاسخ این سوال هم «نه».

تیمی خسته و کم‌انگیز و مهتر بی‌برنامه به ژاپن و نتیجه‌ای بیش از این انتظار نبود؛ سرمربی مونتنگرویی تیم را با اصطلاحی انگلیسی می‌توان چنین صدا «اوت هم لیگ» و به فارسی چیزی شبیه «در باغ نیست». چون برنامه‌ای برای استفاده از ظرفیت‌های والیبال ندارد که اگر جز این بود در سالی چنین پر ترافیک و شلوغ تیم ب. را تشکیل می‌داد و بازیکنان بیشتری را برای مسابقات آماده نگه می‌داشت.

شرایط کنونی والیبال به نفع بازگشت محمدرضا داورزنی رییس اسبق فدراسیون جلو می‌رود. عدم نتیجه‌گیری تیم‌های زنان و مردان ایران و بی‌برنامگی بی سابقه موجود، راه را برای بازگشت رییسی باز می‌کند که هنوز صلاحیت‌اش برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال تایید نشده است. داورزنی درگیر پرونده‌هایی است که انحصارگران معتمد او برایش ساختند. انحصارگرایانی که برخی از آن‌ها همین چند روز پیش از سوی سرپرست فدراسیون کنار گذاشته شدند و برخی هم همچنان کارشان را ادامه می‌دهند.

امروز تصمیم‌گیری‌ها بر اساس منافع والیبال پیش نمی‌رود. شاید برخی به محمد موسوی حق بدهند که تیم ملی را رها کند و برای ثبت قرارداد به لهستان برود یا کسی پیدا نشود خطای سرپرست تیم ملی در اعزام تیم را بررسی و نتیجه‌را به مردم اعلام کند، اما واضح و مبرهن است که قلب آن‌ها که گوشه‌ای از کار را گرفته‌اند برای والیبال نمی‌زند بلکه برای جیب‌شان می‌تپد، چون بسیاری از بخش‌های دیگر ورزش.

نویسنده: فرزاد کفیلی

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال جام جهانی والیبال تابناک ورزشی والیبال پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که احتمالا آخرین سال حضور خود در این تیم را پشت سر می گذراد پس دیدن عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که نام کیهان تاکاهاشی بازیکن دو رگه ایران ژاپنی در این لیست به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: ماساهیرو سکیتا، آکیهیرو فوکاتسو، فوکاتسو، موتوکی آکیتو، ریو یاماموتو و ماساکی اویا

سرعتی‌زن ها: آکیهیرو یامائوچی،تایشی اونودرا،، کنتارو تاکاهاشی، لاری  گو مورایاما، دن لاری، کنتو آسانو، کیگو نیشیموتو و رن اونیکی

قطر پاسورها : یوجی نیشیدا، کنتا میائورا، نیشیاما و کیهان تاکاهاشی

دریافت کننده ها: یوکی ایشیکاوا ( کاپیتان) ران تاکاهاشی،  تاتسونوری اوتسوکا، کنتا تاکاناشی، شوما تومیتا، ماساتو کای، آکیتو یامازاکی، کنیو ناکاماتو و یودای آرای،

لیبروها: توموهیرو یاماتومو، کازایوکی توموهیرو اوگاوا و کازایوکی  تاکاهاشی

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف ژاپن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس