Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه‌های اندیمشک در موکب دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موکب دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان از هفته گذشته در مسیر پیاده روی زائران حسینی برپا شده و تا حدود سه روز بعد از اربعین به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
این موکب در اندیمشک و مسیر ورودی زائران حسینی استان‌های دیگر به خوزستان برپا شده تا زوار با حضور در موکب از خدمات آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دانشجویان پسر دانشگاه‌های اندیمشک در این موکب به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
ظرفیت اسکان موکب دانشگاه فرهنگیان خوزستان حدود یک هزار نفر است و به عنوان توقفگاهی برای زائران در نظر گرفته شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اربعین 98 پیاده روی اربعین موکب دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم

سپاه الغدیر استان یزد طی یک سال گذشته ۴۵ اقدام متنوع و خدمات ارزنده بسیاری در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، یکی از مجموعه‌های پر تلاش در امر خدمت‌رسانی به مردم سپاه الغدیر استان یزد است که طی سال ۱۴۰۲ خدمات ارزنده‌ای را در قالب ۴۵ خدمت شاخص در استان یزد اجرا کرده است.

از جمله فعالیت‌های سپاه در امر خدمت‌سانی به جامعه و مناطق محروم، آسفالت راه‌های روستایی، اعطای ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، توزیع ۱۳۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰ یادواره شهدا در طرح آبروی محله، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

همچنین ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق محروم، کمک به ساخت منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، حمایت از طرح‌های اقتصادی، برگزاری جشن تولد کودکان سرطانی و افتتاح پاتوق دختران ریحان از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

کد خبر 746738

دیگر خبرها

  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • ارائه بیش از ۲۸.۸ میلیون خدمت درمانی در خوزستان