Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@16:20:13 GMT

بازگشت بازیگر مشهور به صحنه هنر/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۰۲۹

جلیل فرجاد بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر و تلویزیون پس از اتمام اجراهای نمایش «خورشید کاروان»، اجراهای پایانی نمایش «پشت دیوار عمارت» را همراهی می کند.

اخبار چهره ها - به دلیل ایفای نقش فرجاد در نمایش خاطره انگیز «خورشید کاروان»، حمیدابراهیمی نویسنده و کارگردان «پشت دیوار عمارت» در چند اجرا عهده دار اجرای نقش وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «پشت دیوار عمارت» روزهای جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اجرا نخواهد داشت و پس از اربعین به دلیل استقبال  مخاطبان و تمدید این نمایش تا پایان مهرماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.

نمایش «پشت دیوار عمارت» تا ۳۰ مهر هر شب از ساعت ۲۰ در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به صحنه می رود. در این نمایش جلیل فرجاد،حمید ابراهیمی، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی‌نیا، شیوا خسرومهر، زری‌ اماد، پانته‌آ کیقبادی، حامد آقایی‌، فرزاد صبوری، علی‌رضا درویش‌نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی و آرمین احتشام‌زاده به ایفای نقش می پردازند.

تماشاخانه سرو در خیابان آیت‌الله طالقانی نرسیده به تقاطع خیابان مفتح جنب ایستگاه مترو قرار دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون جلیل فرجاد پشت دیوار عمارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره‌ افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیروهای هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد سعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند اما ... .

این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی‌پور به عنوان مدیر هنری این نمایش را همراهی می‌کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاور پروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی، مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک: سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی.

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6081099 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • افشاگری جلیل محبی از پشت پرده بازگشت گشت ارشاد به خیابان
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است
  • ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش