Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان از آیت الله مکارم شیرازی عیادت کرد و ضمن دعا برای این مرجع تقلید از اقدامات انجام شده برای معالجه ایشان مطلع شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان عبادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سبحانی در این عیادت ضمن دعا برای آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدامات انجام‌شده برای معالجه‌ معظم له مطلع شد.

آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مکارم شیرازی/ وضعیت عمومی ایشان خوب و روبه بهبودی استروند درمان آیت‌الله مکارم شیرازی به‌خوبی انجام شده است؛ تا دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوندرهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کردند

آیت‌الله مکارم شیرازی از روز دوشنبه به دلیل توصیه پزشکان و به‌منظور تکمیل روند درمان دریکی از بیمارستان‌های تهران بستری‌شده است.

مقام معظم رهبری، ‌رئیس قوه قضائیه، رئیس جمهور،وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت،حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز ،حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس و شمار دیگری از شخصیت ها و مقامات کشوری با حضور در بیمارستان از آیت الله مکارم شیرازی عیادت کردند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی سبحانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: در سال اول آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاستگذاری ها و اولویت بندی ها تدوین شد و برنامه ها بر همین اساس شکل گرفت و ادامه یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: در بخش آتش نشانی با توجه به اینکه این حوزه با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری های خوبی صورت گرفت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای بخش آتش نشانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: کاشت درختان مثمر در سطح شهر و بوستان های قم در این دوره دنبال شد و کیفی سازی و ابنیه سازی فضای سبز در دستور کار بود و تلاش شد تا زیرساخت های بوستان ها تقویت شود.

سبحانی گفت: حفظ و حراست از باغ ها در شهر قم موضوع مهمب است که در این راستا برای همه باغات شهر شناسنامه تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفظ هویت فرهنگی بوستان ها در ۵ بوستان سطح شهر قم، شهدای گمنام تدفین شدند که این اقدام امر موثری در جهت بهبود شرایط فرهنگی بوستان ها بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان کرد: ۲۵ نقطه از شهر قم که دچار آبگرفتگی در مواقع بارانی می شدند، شناسایی شده که ۸۰ درصد مشکل این مناطق رفع شد.

وی همچنین بیان کرد: در راستای شکست قیمت ها و کمک به معیشت مردم سیاستگذاری خوبی در سازمان میادین قم صورت گرفته که امید است کمک خوبی به بازار داشته باشد.

کد خبر 6088009

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر