Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@16:50:13 GMT

برپایی نمایشگاه عکس «در مسیر دلدادگی» در جاسک

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۲۲۱

برپایی نمایشگاه عکس «در مسیر دلدادگی» در جاسک

به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی، نمایشگاه عکس « در مسیر دلدادگی » به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری آموزش و پرورش در آموزشگاه دخترانه زینبیه شهر بندری جاسک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان جاسک، « عبدالرحمن لشکری زاده »، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک در آیین آغاز بکار این نمایشگاه، امام حسین(ع) را محور وحدت بین انسان ها معرفی کرد و گفت: عشق به امام حسین(ع) مرز و مذهب نمی شناسد زیرا مکتب آن مردانگی و آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این نمایشگاه بمدت یک هفته در جاسک دایر خواهد بود و بازدید برای همه علاقمندان آزاد است.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ادامه داد: نمایشگاه عکس « در مسیر دلدادگی » روایت تصویری از شلمچه تا کربلا و  از آثار عبدالرضا شیبانی است.

 

«احمد گمتیلی »، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جاسک نیز گفت: در اربعین حسینی پیاده روی عاشقان به ابا عبدالله الحسین(ع) در ابعادی بزرگ صورت می پذیرد.

 

وی افزود  :کودک و نوجوان، جوان و میانسال همگی در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت می‌کنند تا برای عرض ارادت به امام حسین(ع) در کربلا و حرم آن بزرگوار تجمع کنند، و این یکی از بزرگترین دستاوردهای جهان اسلام بشمار می‌آید.

 

گمتیلی تصریح کرد: باید شور حسینی داشت تا نسبت به جایگاه بزرگ امام حسین(ع) در جامعه اسلام پی برد و شما دختران امروز و مادران فردا باید با شور حسینی پا در عرصه علم، تربیت، تعلیم و معرفت بگذارید و بخوبی از رشادت های امام حسین (ع) بیاموزید و درس بگیرید.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا کانون های مساجد موکب اربعین نمایشگاه مسیر دلدادگی شهرستان جاسک اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نمایشگاه توانمندی‌های زنان عشایر و روستایی در قلعه مدرسه خیرآباد شهرستان بهبهان برپا شد.


علی حداد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی، غذا‌های سنتی و صنایع دستی و تولیدات و مشاغل خانگی بانوان روستایی و عشایر این شهرستان عنوان کرد.


در این نمایشگاه بانوان روستایی و عشایر شیرینی‌ها و نان‌های سنتی، غذا‌های محلی و هدایا و... را در معرض دید علاقمندان گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر