Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحدت و برادری مردم عراق و ایران با شعار "نحن اخوان تحت لواء الحسین (ع)" توسط هنرمند خوزستانی به تصویر کشیده شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و همزمان با دریای خروشان پیاده روی عشاق اباعبدالله در مسیر الی طریق کربلا از سراسر جهان هنرمند برجسته خوزستانی پوسترمفهومی و زیبایی را طراحی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم دباغ از هنرمندان تصویرگر خوزستانی که با آثار متعدد هنری همواره نگارگر عشق و محبت مردم به اهل بیت (ع) بوده این بار با تکنیک تصویرسازی به خلق پوستر وحدت پرداخته است.

پناهیان: اربعین عرصه نصرت الهی شیعیان برای آینده استسبک زندگی اربعینی| تجربه "قناعت‌ورزی" در پرتو زیارت اربعیناخبار اربعین 98| یک روزه بیش از 30هزار زائر از گذرگاه‌های مرزی خوزستان وارد خاک عراق شدند

در این اثر هنرمندانه وحدت و برادری مردم عراق و ایران باشعار "نحن اخوان تحت لواء الحسین ع" به تصویر کشیده است.

وی از اعضای فعال مجمع طراحان تخصصی خوزستان "خاک نگار" هستند که چندسالی است محل هم افزایی هنرمندان متعهد خوزستانی شده است.

انتهای پیام/ز

R41468/P1549/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی پر استرس و پرتنشی داریم و با استرسی که در تک تک بچه‌ها  و هواداران و حتی رسانه بود بازی را شروع کردیم. بازی طوری نبود که بخواهیم ببازیم و برای بردن بازی می‌کردیم.

ویدئو: 330466

او ادامه داد: در دیداری که می‌توانستیم یک امتیاز داشته باشیم، باختیم. تمام تمرکزمان را برای آینده گذاشتیم و شرایط خراب‌تر شده. باید با تمام وجود و انرژی مثبت‌ها به سمت بازی های آینده برویم و به هواداران و مردم خوزستان قول می‌دهم که مردم در پایان فصل اینگونه ناراحت نباشند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: شرایط سخت است و باید همه به هم کمک کنیم. اینکه بخواهیم ناسزا بگوییم، چیزی را عوض نمی‌کند. به هم کمک کنیم تا پایان فصل فولاد را در لیگ داشته باشیم.

عبدالله ویسی با اشاره به گذشته این تیم توضیح داد: ما فقط به یک برد نیاز داریم و اگر تیم قبل از من هم نتیجه می‌گرفت که نیاز به تغییر نبود. کاروانی است که در این مسیر می‌رود و وقتی شرایط بد باشد، یک چیز را جابه‌جا می‌شود و این در فوتبال ایران عوض کردن سرمربی است. الان همه چیز به عهده من است و یک کالبدشکافی می‌خواهد. ما می‌خواستیم امروز و فردا را استراحت کنیم اما ادامه می‌دهیم تا به شرایط برگردیم. ما ببریم همه چیز برمی‌گردد و انرژی مثبت آن با من است.

دیگر خبرها

  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟