Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:13:22 GMT

پدافند غیرعامل باید به یک اصل تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۲۷۶

پدافند غیرعامل باید به یک اصل تبدیل شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: پدافند غیرعامل باید به یک اصل تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ناصر خدایاری در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل آذربایجان غربی که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد افزود: پدافند غیرعامل باید به یک اصل تبدیل شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یک مسیر جدی و نوآورانه را در مسیر فرهنگی دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اینکه کشور مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار گرفته است،یادآور شد: ما با یک اروپای ۵۰۰ میلیون نفری که یک فرهنگ مهاجم دارند مواجه هستیم که اگر در مقابل فرهنگ مهاجم آنها برنامه نداشته باشیم شکست خواهیم خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کم کاری در بخش فرهنگ و نداشتن پدافند غیرعامل دراین حوزه راه را برای آفند نظامی دشمن باز می کند.

حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه باید ضعف‌های فرهنگی کشور را برطرف کنیم اظهار کرد: همانطور که در صحنه نظامی پهبادهای دشمن را ساقط کردیم باید پهبادهای فرهنگی دشمن، همچون روح الله های زم را نیز ساقط کنیم.

وی ادامه داد: فضای مجازی بزرگترین آسیب برای خانواده‌ها است و بدون قدرت فرهنگی نمی‌توان در مقابل این ناتو فرهنگی ایستادگی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پدافند غيرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود