Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: روزانه به‌طور میانگین ۲۰ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و میدل‌باس برای جابجایی زائران اربعین حسینی از ملایر به مرز مهران تردد می‌کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید اسماعیل صفوی‌ زاده  اظهار داشت: برگشت زائران اربعین از عراق برای ما بسیار مهم است و در این راستا تمامی ناوگان حمل و نقل این شهرستان با ۴۰ دستگاه اتوبوس آماده جابه جایی زائران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این شرایط راه آهن ملایر نیز به صورت روزانه در جابجایی زائران فعال است و سه رام قطار روزانه از تهران به سمت کرمانشاه تردد می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه در آستانه بازگشت سفرها تعداد سفرها و تقاضاها نیز افزایش پیدا می‌کند ادامه داد: راه آهن بر این اساس ملزم به افزایش تعداد سفرهای خود شد.

صفوی‌زاده یادآور شد: در هر رام  قطار حدود ۸۰۰ مسافر از طریق راه‌آهن ملایر جابه جا می‌شود.

وی همچنین به آمادگی کامل پنج راهدارخانه ملایر در محورهای مواصلاتی این شهرستان اشاره و بیان کرد: تمامی راهدارخانه‌ها در این ایام تجهیز شده‌اند و آمادگی کامل برای اسکان زائران دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: روزانه گشت‌های راهداری از هفت صبح تا ۱۹ شب در تمامی محورها فعالند و در این ایام چهار گشت راهداری با ۲۴ نیروی فعال مشغول گشت هستند.

صفوی‌زاده با اشاره به فعالیت ماشین‌آلات راهداری در ایام اربعین و خدمت‌رسانی به زائران افزود: ۲۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

وی با بیان اینکه هر محور یک گشت راهداری فعال است اظهار داشت: تردد زائران از محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال انجام است که زائران اربعین از محور ملایر - آورزمان بیشترین تردد را دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: برای حفظ ایمنی زائران محورهای ملایر - همدان، ملایر - اراک به طور کامل خط‌کشی شد و خط‌کشی محور ملایر - آورزمان و سرعت‌گیرهای این مسیر در حال انجام است.

صفوی‌زاده با بیان اینکه تمامی مجتمع‌های اقامتی و بین راهی ملایر آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران را دارند و تمامی نواقص این مجتمع‌ها نیز رفع شده است بیان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی ملایر دارای مجتمع‌های بین راهی است.

وی با اشاره به برپایی ۶ موکب در ملایر گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر تمامی ماشین‌آلات خود را برای آماده‌سازی مکان موکب‌ها و ارائه کمک‌های لازم در اختیار قرار داد.

ملایر یکی از شهرستان‌هایی به شمار می رود که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی(ع) واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند