Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان نزدیکترین ارتباط کاری را با اتباع کشورهای خارجی دارند که با رعایت کرامت انسانی و حفظ احترام آنان تابلویی زیبا از حس نوع دوستی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری در جمع کارکنان این اداره کل، با مهم برشمردن انجام امور به صورت تیمی و گروهی و حذف نقاط فسادخیز در دستگاه‌ها اظهار داشت: اگر انجام برخی کارها صرفا در دست یک فرد خاص باشد موجب فساد در دستگاه‌ اداری می‌شود که باید با کاهش اختیارات و به کارگیری برنامه‌های نرم افزاری و سیستمی، زمینه بروز فساد در دستگاه‌ها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان بر تکریم و رعایت کرامت انسانی در برخورد با اتباع خارجی تاکید کرد و خطاب به کارکنان اداره کل اتباع و مهاجران خارجی این استان گفت: شما سفیران و آیینه نوع دوستی جمهوری اسلامی ایران هستند که باید با نهایت دقت و تکریم اتباع خارجی این رسالت را به خوبی انجام دهید و خوشبختانه این مهم را تاکنون در میزبانی از مهمانان خارجی بویژه اتباع کشورهای همسایه به خوبی نشان داده‌اید.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: ثبت‌نام فرزندان اتباع خارجی و افراد فاقد شناسنامه در مدارس استان رشد چشمگیری داشته است.

نبی‌بخش داودی افزود: ثبت‌نام فرزندانی که مادر آنها ایرانی است ۴۶ درصد و فرزندانی که پدر و مادر آنان خارجی هستند ۸۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی خواستار تغییر ساختار اداری دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی با توجه به افزایش شرح وظایف آن شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر و مادر جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران رشد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری

مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: ۱۱ هزار نفر از اتباع خارجی ساکن استان ‌در طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع خارجی در زنجیره تولید کشور شرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، دهقان شیری مدیر‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان بانک ملی، دفاتر پیشخوان و انجمن دفاتر خدمات اقامت و اشتغال استان برگزار شد، گفت: از آغاز طرح جذب سرمایه‌های خرد و کلان اتباع خارجی تاکنون حدود 11 هزار نفر در استان البرز در این طرح شرکت کردند.

 دهقان شیری اضافه کرد: طرح سپرده‌گذاری با توجه به استقبال کم نظیر و درخواست اتباع خارجی، همانند سال گذشته در حال اجراست و اتباع خارجی می‌توانند براساس نوبت دهی به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی ضمن اشاره به ساماندهی سرمایه های خرد و سرگردان اتباع خارجی بیان کرد: افراد با مشارکت در این طرح و با افتتاح حساب تنها نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب این طرح می‌توانند  از مزایایی همچون اقامت، اشتغال و پوشش های بیمه ای و ... بهره‌مند شوند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز ضمن استماع گزارش اعضای جلسه بر هماهنگی بیشتر و توزیع هر چه سریعتر دفترچه های سپرده گذاری مشمولین تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع