Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@23:53:26 GMT

در مسیر بهشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۴۹۵

در مسیر بهشت

خبرگزاری میزان- زائرین اربعین حسینی برای نزدیکی راه از مسیر بیابانی حاشیه راه آهن تجاری عراق (منطقه الخضر) می‌گذرند. تاریخ انتشار: 14:51 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۴۹۷

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، منطقه الخضر دراستان المثنی عراق است که زائرین اربعین حسینی برای نزدیکی راه از مسیر بیابانی حاشیه راه آهن تجاری عراق می‌گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الخضر مسیر اصلی حرکت کاروان‌های اربعینی جنوبی عراق است.


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اربعین زائر منطقه اخضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س)تهران با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می شود.

لذا از عموم مردم بخصوص خانواده های معزز شهدا دعوت می شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدای عزیزمان داشته باشیم.

کد خبر 6081680

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع