Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود مهابادی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران اظهار داشت: ایام اربعین حسینی را تسلیت می‌گویم. فردا بازی مهم داریم، استقلال یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست. یک تیم پرمهره است. امیدوارم فردا یک بازی جذابی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اشاره به اینکه آبی‌پوشان ممکن است فردا ملی‌پوشان‌شان را نداشته باشند و چه برنامه‌ای برای مسابقه درنظر گرفته‌اند، گفت: امیدوارم فردا در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای ارائه یک بازی خوب به میدان می‌رویم و ممکن است برای دقایقی هجومی بازی کنیم و برای دقایقی هم دفاع کنیم. حریف بازیکنان خطرناکی دارد؛ ولی امیدوارم فردا درصد بالایی از کیفیت تیم خودمان را نشان بدهیم.

مهابادی در مورد اینکه استقلال خوب پنالتی نمی‌زند و تدبیر شما در بازی فردا در صورتی که بازی به پنالتی کشیده شود، گفت: سعی می‌کنیم در جریان بازی پنالتی ندهیم، اما دو جلسه تمرین پنالتی هم کرده‌ایم. تمام تیم‌هایی که در جام حذفی حضور دارند، تمرین پنالتی می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی بازیکنان پنالتی‌ها را به بیرون می‌زنند، به خاطر مسائل روانی است، اما بخشی از آن به کیفیت دروازه‌بان‌ها هم مربوط است.، بازیکنی که توپ را به بیرون می‌زند، مسائل روانی مطرح است، وگرنه در تمرینات ممکن است آن بازیکن خیلی خوب توپ‌ها را گل کند.

سرمربی فجر در مورد اینکه چه سورپرایزی در دیدار با استقلال دارید، گفت: در جریان بازی بهتر می‌توانم در این مورد صحبت کنم. با شروع بازی بهتر می‌توانیم این مسئله را متوجه شویم.

256 43

کد خبر 1311381

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال جام حذفی باشگاه فجر سپاسی شیراز ترکیه سوریه اربعین تیم ملی فوتبال ایران کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین انتخابی جام جهانی 2022 حسن روحانی رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال

به گزارش "ورزش سه، لوکاس واسکز متخصص درخشش در بازی های بزرگ است. 

او در ضیافت پنالتی های فینال سال 2016 لیگ قهرمانان با شهامت گفت که پنالتی خواهد زد و یکی از گل های رئال را به اتلتیکو زد تا در قهرمانی یازدهم نفش مهمی داشته باشد. چهارشنبه شب در زمین سیتی نیز او پنالتی خود را گل کرد و یکشنبه شب برابر بارسلونا یک پنالتی گرفت، یک گل زد و یک پاس گل داد.

او را در رئال با کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، مقایسه می کنند و به وی لقب کافوکاس داده اند.

دیروز در مراسم لاروس، کافو نیز حاضر بود و از او در مورد این لقب سوال شد: «بازی را دیدم و باید بگویم لوکاس فوق العاده بود. خیلی خوشحال‌کننده است که به افتحار من، لوکاس واسکز را کافوکاس می‌خوانند.»

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)