Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آرامش در بازار خودروهای تولید داخل امروز هم ادامه داشت. براین اساس تیبا صندوق‌دار همچنان ۵۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. تیبا ۲ در بازار حدود پنج میلیون با قیمت تحویل کارخانه اختلاف دارد و اکنون به ۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. ساینا همچنان روی ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاده و کوییک دنده‌ای مثل دیروز ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و حدود پنج میلیون با قیمت مصوب کارخانه اختلاف دارد. این اختلاف قیمت در مورد پراید هاچ‌بک بیشتر است به نحوی کهری که این محصول در بازار با قیمت ۴۸ میلیون تومان فروخته می‌شود که هشت میلیون گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. پراید وانت هم در بازار ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و چهار میلیون از قیمت مصوب کارخانه گران‌تر است.

امروز محصولات ایران خودرو نیز مسیر مشابهی با سایپا داشت به گونه‌ای که اغلب محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر یا کاهش قیمت روز را به پایان رساندند. سمند EF۷ امروز یک میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۸۵ میلیون تومان بازگشته است. سمند LX هم با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده و در بازار حدود ۷۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

 

پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در بازار امروز ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۷۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. با این وجود دیگر مدل‌های پژو ۴۰۵، در این کاهش قیمت همراهی نمی‌کنند. پژو ۴۰۵ GLX بنزینی امروز مثل روز گذشته با قیمت ۷۳ میلیون در بازار فروخته می‌شود و پژو ۴۰۵ SLX روی قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید قیمت مصوب کارخانه برای پژو ۴۰۵ SLX حدود ۱۵ میلیون ارزان‌تر از قیمت بازار و معادل ۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

رانا نیز ثبات قیمت در بازار ظاهر شده و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. قیمت روز رانا در حال حاضر ۷۹ میلیون تومان است. در طرف مقابل پژو پارس با افزایش قیمت در حد ۲۰۰ هزار تومان به ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای پژو پارس حدود ۱۴ ملیون کمتر از قیمت بازار و معادل ۷۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز روی رقم ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متوقف شده و تفاوتی با قیمت دیروز ندارد. دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ هم وضعیت مشابهی تجربه می‌کنند و تغییری نسبت به روز قبل پیدا نکرده‌اند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ همچنان مثل دیروز با قیمت ۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار روی قیمت ۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متوقف شده است.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سمند کارخانه هاچ بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت خودروهای ایران خودرو

بر این اساس پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیون تومان است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای ۷۵۵ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس نیز ۸۰۵ میلیون تومان است.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۹۲۰ میلیون تومان شد.

قیمت هایما اس ۷ نیز ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شد.

و قیمت دنا پلاس اتوماتیک در بازار ۹۶۵ میلیون تومان است.

قیمت خودروهای سایپا

قیمت شاهین ۶۵۰ میلیون تومان است.

قیمت تیبا ۳۹۰ میلیون تومان است.

کوییک دنده ای در بازار ۳۸۵ میلیون تومان است.

ساینا ۴۰۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

این جدول از سوی تجارت نیوز منتشر شده است:

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888334

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • قیمت خودرو امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲