Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@13:59:56 GMT

قتل عام خانوادگی به خاطر یک قطعه زمین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۶۰۵

مرد خشمگین که بر سر فروش یک قطعه زمین با خانواده‌اش اختلاف پیدا کرده بود، با اسلحه شکاری آنها را به‌قتل رساند و متواری شد.

 ساعت 11 صبح دیروز سه برادر از اهالی روستای غلام آباد شهرستان مهر دراستان فارس به‌همراه همسر و دختر یکی از برادرها برای تعیین قیمت یک قطعه زمین در محل حاضر شده بودند. آنها بر سر قیمت این زمین اختلاف داشتند و از کارشناس رسمی دادگستری برای قیمت‌گذاری دعوت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس رأس ساعت در محل حضور یافت و پس از تعیین قیمت سوار بر خودرواش شد و این خانواده را ترک کرد. اما یکی از برادرها که هنوز قانع نشده بود شروع به اعتراض کرد که درگیری بین آنها بالا گرفت. در همین کشمکش‌ها مرد 42 ساله به‌سمت خودرویش رفت و با برداشتن سلاح شکاری خود دو برادر خود و همسر و برادرزاده‌اش را به قتل رساند و فرار کرد.

سرهنگ کاووس محمدی، معاونت اجتماعی پلیس استان فارس به خبرنگار «ایران» گفت: «روستای غلام آباد یکی از آبادی‌های کم جمعیت در جنوب استان فارس و نزدیک به استان هرمزگان است که خانوارهای انگشت شمار آن همه با هم نسبت فامیلی دارند.

گزارش این جنایت توسط یکی از اهالی که در نزدیکی محل جنایت شاهد ماجرا بود به پلیس اعلام شد. با حضور مأموران، اجساد دو زن و دو مرد که میانگین سنی‌شان بین 38 تا 42 سال بود، شناسایی و به پزشکی قانونی انتقال یافتند. در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل با مقتولان بر سر یک قطعه زمین اختلاف داشته و به همین خاطر دست به جنایت زده است. متهم شناسایی و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شده است.»‌

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FmX برچسب ها: زمین ، حوادث ، قتل عام

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: زمین حوادث قتل عام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اخذ سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه از اراضی سایت های طرح نهضت ملی مسکن این استان تاکنون خبر داد. - اخبار استانها -

حسینعلی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از اخذ سند تفکیکی برای دو هزار قطعه از اراضی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان تاکنون خبر داد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تامین زمین مهمترین و نخستین اقدام در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن است، تاکید کرد: همکاران ما در معاونت املاک و حقوقی این اداره کل به منظور تسهیل در امر اخذ پروانه ساختمانی نیز اخذ تسهیلات بانکی در اجرای این طرح مهم بعد از تامین زمین مورد نیاز با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان و تهیه صورتجلسه تفکیکی نسبت به اخذ سند این اراضی اقدام کردند.

وی گفت: همچنین با توجه به اینکه از مسائل اساسی در بحث جانمایی زمین این است که تامین زیرساخت های مورد نیاز آن با هزینه های کمتر و قیمت مناسب تر فراهم شود این مهم در سایت های طرح نهضت ملی مسکن استان به بهترین نحو مورد توجه قرار گرفت بطوری که این استان در حال حاضر از استان های پیشتاز در اجرای این طرح بشمار می رود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همواره تلاش همکاران ما بر این بود که اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان را علاوه بر اراضی در اختیار این اداره کل از محل شناسایی زمین های بلا استفاده و مازاد در اختیار سایر دستگاه های دولتی و سایر موارد مورد امکان تامین کنند، افزود: اخذ سند برای 180 هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود 200 هکتار از اراضی دولتی گامی ارزشمندی در تامین اراضی مورد نیاز این طرح ملی در استان بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • تحویل ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر امیرکبیر
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • برخورد زباله فضایی با خانه‌ای در فلوریدا
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • ۹۰۰ قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت در امیرکبیر واگذار شد
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد