Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرحله نخست بیست و نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو کشور روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷ آبان ۱۳۹۸) با حضور 8 تیم آغاز خواهد شد که دانشگاه آزاد اسلامی نیز یکی از این هشت تیم است.

8 تیم شرکت کننده در دو گروه A و B با یکدیگر به رقابت می پردازند. این دوره از مسابقات با حضور تیم های پرسپولیس، دانشگاه آزاد، استخر نوفلاح و سایپا در گروه A و تیم های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران در گروه B برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول این رقابت‌ها به میزبانی دو تیم پرسپولیس و رعد پدافند در استخر بین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می‌شود.

در گروه A تیم های پرسپولیس، دانشگاه آزاد، استخر نوفلاح و سایپا حضور دارند و گروه B نیز از تیم های رعد پدافند، پیشگامان کویر یزد، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران تشکیل شده است.

برنامه هفته نخست 16 آبان به شرح زیر است:

نوبت صبح:

استخر نوفلاح – پرسپولیس ، سایپا – دانشگاه آزاد، نفت امیدیه – رعدپدافند هوایی و نفت و گاز گچساران – پیشگامان کویر یزد.

نوبت عصر:

استخر نوفلاح – سایپا، دانشگاه آزاد – پرسپولیس ، نفت امیدیه – نفت و گاز گچساران و پیشگامان کویر یزد – رعد پدافند.

انتهای پیام/

104 / 188 لیک واترپولو باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی تیم واترپولوی دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود