Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرخانه مطبوعات آذربایجان شرقی از استقبال اهالی رسانه برای حضور در دهمین نمایشگاه مطبوعات استان خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات آذربایجان شرقی، مرتضی شفیعی  اظهار داشت: هیچ محدودیتی در پذیرش درخواست شرکت در نمایشگاه مطبوعات اعمال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که بیش از 110 عنوان رسانه مکتوب و مجازی برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده و درخواست برپایی غرفه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را برای پاسخگویی به درخواست‌های موجود داشته‌ایم تا نمایشگاه مطبوعات فرصتی برابر برای معرفی تمام رسانه‌های استان باشد.

دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود‌جزئیات جشنواره مطبوعات استان اصفهان؛ به علت عدم حضور رسانه‌ها نمایشگاه مطبوعات برگزار نمی‌شودنمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب استان تهران در دهه فجر برگزار می‌شود

شفیعی با اشاره به این‌که برگزاری دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات همچون دوره گذشته به خانه مطبوعات و رسانه‌های استان واگذار شده است، گفت: انجمن صنفی مدیران مسؤول مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان نیز در برگزاری این رویداد با خانه مطبوعات همکاری دارند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که دهمین نمایشگاه مطبوعات استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از 29 مهر تا 4 آبان برگزار خواهد شد، افزود: سالن شهریار محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز به اهالی مطبوعات و رسانه استان اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که برگزاری همزمان نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات مزیتی متقابل به همراه دارد، گفت: رسانه‌ها سهم عمده‌ای در میزان آگاهی، دانایی و سطح مطالعه جامعه دارند، همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصتی برای آشنایی مردم با مطبوعات محلی باشد.

شفیعی دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را فرصتی برای معرفی رسانه‌ها نوپا و فعال دانست و ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم تشکیل شده که سعی داریم در جوار نمایشگاه؛ روزانه برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای فعالان رسانه‌ای استان اجرایی کنیم.

گفتنی است دهمین جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی از 29 مهر تا 4 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق

بیانیه خانه مطبوعات به شرح ذیل است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

«و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی ….» (سوره انفال/۱۷)

شکر و سپاس خدای بزرگ را که ملت ایران را یاری‌گر است و به واسطه جان‌فشانی‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار ایران عزیز بیش از پیش جلوه‌گر کرده‌است. عملیات «وعده صادق» که پاسخی کوبنده و بازدارنده به تجاوز رژیم غاصب و موقتی اسرائیل پس از حمله این غده سرطانی به کنسول‌گری ایران اسلامی بود؛ هم دفاعی مشروع برای ملت ایران رقم زد و هم امیدآفرین در جهان اسلام شد.

فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در خصوص تنبیه و مجازات قطعی متجاوزان به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پیوست آن عملیات پیروزمندانه‌ی «وعده صادق» که به دست دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی صورت گرفت، نشأت گرفته از عزم راسخ سربازان این مرز و بوم در جهت دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور بود.

موشک باران امروز سرزمین‌های اشغالی که دل تمامی مسلمین و آزادگان عالم را شاد و چهره‌ تمامی مستکبرین جهان را در هم فرو برد، نشان داد که پس از قرن‌ها همچنان، غیرت علوی خیبر گشاست؛

آتش باران کردن صهیونیست‌ها در پاسخ به حمله های گذشته‌ رژیم موقت صهیونیستی نشان داد جمهوری اسلامی به نحواحسن در پی حفظ بازدارندگی خویش است و هر اقدام مذبوحانه را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

هدف قرار دادن مطلق اماکن و تأسیسات، نیروهای نظامی و عدم برخورد حتی یک موشک به مناطق مسکونی و افراد غیرنظامی حاضر در سرزمین‌های اشغالی نیز، بار دیگر جوانمردی و انسانیّت جمهوری اسلامی حتی در هنگام عملیات نظامی را به رخ جهانیان کشید.

امروز پس از چند ماه به جای کودکان غزه، کودک‌کش‌های صهیونیست طعم تلخ بمباران شدن را چشیدند و دفاع مشروع جمهوری اسلامی از بخشی از خاک خود، خرسندی ملت‌های مظلوم فلسطین‌، عراق‌، سوریه‌، لبنان‌، یمن و مردم همواره سربلند ایران اسلامی را به همراه داشت.

با گرامی داشتن یاد شهیدان بزرگی چون طهرانی‌مقدم، سلیمانی، موسوی، زاهدی، رحیمی و سایر شهدای طریق قدس، جامعه‌ی رسانه‌ای استان همدان در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌چنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات وعده صادق را اعلام می‌دارد و استمرار پیروزی‌های جبهه‌ مقاومت را از محضر خداوند تعالی خواستار است و رسالت خود در جهت تبیین ابعاد گوناگون این رویداد عظیم را در فضای رسانه‌ای استان به جد پیگیری خواهد کرد.

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم».

خانه مطبوعات استان همدان

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227212 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران سرزمین های اشغالی سوریه لبنان غزه فلسطین یمن دمشق شورای عالی امنیت ملی ایران عراق

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • جاماندگی روزنامه‌ها و خلاء خبری صداوسیما در پاسخ موشکی ایران
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان ‌شرقی
  • مهلت ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمدید شد 
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب