Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲۴ مهر ۱۳۹۸) در ابتدای جلسه شورای نگهبان ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع)، راهپیمایی میلیونی اربعین را یکی از معجزات الهی دانست و افزود: توجه و بزرگداشت این حماسه عظیم موجب افزایش قدرت معنوی و اتصال قلب‌های مسلمانان به یکدیگر و باعث اعتلای کلمه حق و توحید در سراسر عالم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان یادآور شد: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی و سلیقه‌گرایی‌ها در انجام وظایف، مردم را راضی نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: شورای نگهبان با فشار‌های سیاسی از عمل به وظایف قانونی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و از ایستادگی در برابر مفسدان اقتصادی، اخلاقی و افراد ضد حاکمیت کوتاه نخواهد آمد.

جنتی در پایان، برگزاری انتخابات پر شور و افزایش نشاط سیاسی مردم را در گرو عمل مسئولان دولتی به وظایف قانونی خود دانست و افزود: شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد حق کسانی که شرایط قانونیِ نمایندگی و انگیزه خدمت به مردم را دارند در فرآیند انتخابات پایمال و تضییع شود و در این راستا با دقت بر انجام وظایف قانونی بخش‌های اجرایی نیز نظارت می‌کند.

جنتی در ادامه با اشاره به دستگیری سرشبکه جریان معاند آمدنیوز، اقدام سازمان اطلاعات سپاه در شناسایی و بازداشت روح‌الله زم را نشانه اشراف و قدرت‌نمایی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: این اقدام بزرگ که حاصل تلاش شبانه‌روزی عزیزان‌مان در سپاه بود، ضربه سختی به دشمن ملت ایران زد و آمریکا، اسرائیل و فرانسه که پشتیبان منافقین و عناصر ضد انقلاب هستند را حیرت زده کرده است.

دبیر شورای نگهبان تخریب فکر و ذهن جوانان و ناامیدی مردم از آینده روشن ایران را یکی از اهداف اصلی این جریان رسانه‌ای معاند خواند و گفت: اقدام اخیر که توسط نیرو‌های جوان و با انگیزه سپاه انجام شد، نشان داد می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم و اگر به توان داخلی خودمان در زمینه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و ... اتکا کنیم توان شکست نقشه‌های شوم دشمن را داریم.

جنتی خاطرنشان کرد: من با همه وجودم از سپاه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال عزت و سربلندی سپاه افتخارآفرین را خواستارم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آیت الله جنتی صدای ایران اربعین صدای ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رضا خدا، گره از کار مردم باز کنید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای شورای شهر یزد با تبریک سال جدید و تقدیر از تلاش‌های شهرداری و اعضای شورای شهر یزد اظهار کرد: اینکه مردم می‌بینند مسئولان در حال انجام کار هستند، امیدوار می‌شوند و این جای خرسندی است و تفاوت است بین مسئولی که کاری انجام نمی‌دهد و برای مردم دلسوزی ندارد با مسئولی که دغدغه خدمت دارد، اما برخی موانع باعث می‌شود نتواند کار خود را به درستی به سرانجام برساند.

وی عنوان کرد: اغلب مسئولان ما دغدغه کار و خدمت دارند بنابراین باید به آنها کمک کرد، زیرا قصد و نیت آنها کار برای اسلام و نظام اسلامی است. آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه هدف باید خدایی باشد، افزود: عده‌ای درگیر هوای نفس می‌شوند و کارشکنی می‌کنند، اما باید بدانند که این کارشکنی به ضرر اسلام و نظام و انقلاب است. نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: همه باید نیت خدمت به مردم داشته باشیم و بدانیم که هر کاری انجام دهیم، خدا شاهد آن است و خدا از نیات همه ما آگاه است. وی خطاب به اعضای شورای شهر یزد بیان کرد: برای رضای خدا کار کنید و گره از کار مردم باز کنید و برای خدمت رسانی از رحمانیت خدا الگو بگیرید و کار را برای همه انجام دهید و دستگیر همه باشید.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه کار برای رضای خدا سرلوحه کار همه باشد، افزود: هر کاری که برای خدا باشد، حتی اگر کوچک باشد، انسان را نجات خواهد داد. امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی انجام شده توسط مجموعه شهرداری اظهار کرد: کار و هزینه کردن در راه دین و فرهنگ از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند. وی عنوان کرد: برای تقویت دین هر چه بیشتر برنامه ریزی و کار انجام شود، مشکلات جامعه کمتر خواهد شد، زیرا شهروند متعهد، حرکت در مسیر پیشرفت را تسهیل می‌کند. آیت‌الله ناصری همچنین بر لزوم ساخت پارک بانوان، ساماندهی ترافیک شهری، توسعه حمل و نقل عمومی، فرهنگ سازی برای عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و تک سرنشین و برنامه ریزی برای حل مشکل ترافیک شهر تاکید کرد. وی با تاکید بر اینکه کار‌های فرهنگی نباید منحصر به چند منطقه نباشد، افزود: باید در تمامی نقاط شهر کار فرهنگی و تبلیغی انجام شود. در این دیدار شهردار و هر یک از اعضای شورای شهر یزد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در شهرداری و شورا پرداختند.

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • برای رضا خدا، گره از کار مردم باز کنید
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!