Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@13:04:51 GMT

ترکیه50بمب‌اتمی آمریکاراگروگان گرفت!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۷۷۸

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از «گروگانگیری ۵۰ بمب اتمی» ایالات متحده موجود در پایگاه هوایی اینجیرلیک توسط دولت ترکیه خبر داد. ناطقان: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از «گروگانگیری ۵۰ بمب اتمی» ایالات متحده موجود در پایگاه هوایی اینجیرلیک توسط دولت ترکیه خبر داد.
برچسب ها: ترکیه ، بمب اتمی ، آمریکا ، گروگان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترکیه بمب اتمی آمریکا گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سامانه دفاع هوایی «پاتریوت» به اوکراین ارسال می‌کند

 آلمان اعلام کرد که دولت برلین یک سامانه دفاع هوایی «پاتریوت» دیگر به اوکراین می‌فرستد تا کی‌یف ارتش تحت فشار خود را تقویت کند.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری بارونز، در بیانیه روز شنبه وزارت دفاع آلمان آمده است: با توجه به افزایش حملات هوایی روسیه علیه اوکراین، دولت برلین تصمیم گرفته است تا دفاع هوایی اوکراین را بیشتر تقویت کند.

این وزارتخانه اعلام کرد که تحویل سامانه جدید پاتریوت از انبارهای نظامی آلمان [به اوکراین] بی‌درنگ آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، در حالی که این سومین سامانه پاتریوتی خواهد بود که برلین در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد، وزارت دفاع آلمان اعلام کرده که این تصمیم به درخواست دولت اوکراین و با هماهنگی متحدان اتخاذ شده است.

این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که کی‌یف در میدان جنگ علیه نیروهای مسکو به دلیل کمبود کمک‌های خارجی و همچنین کمبود نیرو و مهمات، با مشکل مواجه شده‌ است.

در همین حال، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز اعلام کرد که با تشدید حملات زرهی روسیه در روزهای اخیر، وضعیت در جبهه شرقی به شدت وخیم‌ است.

روزنامه واشنگتن‌پست نیز به تازگی نوشت: در حالی که مقام‌های اوکراینی به انتقال سلاح‌های بیشتر از سوی غرب متوسل شده‌اند و بسته کمک آمریکا همچنان در کنگره مسکوت مانده است، نیروهای روسیه در شرق اوکراین در حال پیشروی هستند.

ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین پیشتر در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با تاکید بر اینکه ما به سامانه‌های پدافند هوایی و دیگر کمک‌های دفاعی نیاز داریم، غرب را به نادیده گرفتن نیاز کی‌یف و مذاکرات مفصل بدون ارائه کمک های لازم متهم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: ایران نمی‌ترسد و این خبر بدی برای آمریکایی‌ها و متحدان آنهاست
  • ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
  • عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند
  • در عملیات ایران مهمترین پایگاه هوایی اسراییل هدف قرار گرفت
  • روزنامه عبری: ایران مهمترین پایگاه اسرائیل را هدف قرار داد
  • بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه
  • هاآرتص: زرادخانه اتمی دیمونا هدف آسانی برای حمله سنگین ایران است
  • «وعده صادق» در رسانه‌های ترکیه؛ از همراهی تا نگرش موذیانه
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق
  • آلمان سامانه دفاع هوایی «پاتریوت» به اوکراین ارسال می‌کند