Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:57:36 GMT

جدول گلزنان انتخابی جام جهانی در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۴۸۰۱

جدول گلزنان انتخابی جام جهانی در آسیا

عمر السوما مهاجم تیم ملی سوریه با هت تریک در دیدار با گوام، به در جدول گلزنان رسید، مبخوت نیز با گلی که به تایلند زد شش گله شد و در جایگاه دوم قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای آسیا در منطقه آسیا روز گذشته در 16 کشور برگزار شد و در مهم ترین بازی ها تیم های مدعی عراق، استرالیا، ازبکستان، قطر و ژاپن موفق به شکست حریفان خود شدند، کره جنوبی و عربستان به تساوی رسیدند و ایران و تایلند برابر حریفان خود شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جدول کامل گلزنان را باهم مرور می‌کنیم، عمر السوما با ها تریک در بازی دیشب به صدر جدول گلزنان رسید، علی مبخوت نیز یک گل به تایلند زد و شش گله شد.


7گل:
عمر السوما(سوریه)
6گل:
علی مبخوت (امارات)
5گل:
کریم انصاری فرد(ایران)، ژو یانگ(چین)
۴گل:
سردار آزمون(ایران)،شهری فوزی(مالزی)، کیم ووک(کره جنوبی)، معز علی(قطر)، مینامینو(ژاپن)، هری سوتار(استرالیا)، جیمی مک لارن(استرالیا)

۳گل:

مهند علی(عراق)، محمد سومارا(مالزی)، جاسون ریان(گوام)،کاردوسو(چین)، هلال الحلوه(لبنان)، شاهمرادوف(ازبکستان)، تسدنبال(مغولستان)، ادگار بینهاردت(قرقیزستان)

۲ گل:

مهدی طارمی(ایران)، محمد محبی(ایران) ،یوسف ناصر(کویت)، المنذر العلوی(عمان)، جونگ ایل گوان(کره شمالی)، سوکفنگ کیو(کامبوج)، بتو(اندونزی)، راملی(برونئی)، صفوی راسید و اخیار رشید (مالزی)، آنجان بیستا(نپال)،ساراچارت(تایلند)، حسین الاسود(بحرین)، محسن قراوی(یمن)، متئو لیکی(استرالیا)، سوهانا سوس(کامبوج)، ، وو لی(چین)، وو ژی(چین)، سونگ هیون مین(کره جنوبی) شوکوروف(قرقیزستان)، عبدالفتاح عسیری(عربستان)، محمود المواس (سوریه)، احسان احمد(سنگاپور)، بها فیصل(اردن)، جکسون ایروینه(استرالیا)، عالیکولوف(قرقیزستان)، آدام تاگارت(استرالیا) و عبدالعزیز حمید(عمان)


لازم به ذکر است تعداد گل های بازیکنان تیم هایی چون مالزی، گوام، کامبوج و مغولستان که در مرحله اول نیز حضور داشتند، احتساب شده است.

 

سوریه عمر السومه الاهلی تیم ملی سوریه عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سوریه عمر السومه الاهلی تیم ملی سوریه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!

در جام ملت های فوتسال آسیا در تایلند از کمک داور ویدیویی استفاده می شود.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تصمیمی جدید، از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در مسابقات جام ملت‌های فوتسال 2024 تایلند استفاده خواهد کرد.

این رقابت‌ها که از روز پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه با حضور 16 تیم در بانکوک آغاز می‌شود، شاهد استفاده از VAR برای اولین بار در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا خواهد بود.

هدف از استفاده از VAR، به حداقل رساندن اشتباهات داوری و افزایش عدالت در مسابقات است. VAR در صحنه‌های حساس و مشکوک، به داوران کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری اتخاذ کنند.

استفاده از VAR در جام ملت‌های فوتسال 2024 تایلند، گامی مهم در جهت حرفه‌ای‌تر شدن این مسابقات و ارتقای سطح داوری در فوتسال آسیا محسوب می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • (عکس) تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال راهی تایلند شد
  • کاروان تیم ملی فوتسال سرانجام عازم تایلند شد
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز