Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۳۳ درصدی حضور مردم این استان در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۰ هزار نفر عازم کربلای معلا شدند که امسال این تعداد تاکنون به ۳۳ هزار نفر رسیده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج و به‌نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری در نشست با اعضای ستاد اربعین در شلمچه اظهار داشت: بررسی آخرین وضعیت و تمهیدات لازم برای رفت و برگشت زائران ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از 13 کمیته در راستای برنامه‌ریزی فعالیت‌های خود را از پایان اربعین سال گذشته آغاز کرده است، افزود: این استان به توسعه پارکینگ اینجا کمک کرد و بیش از 10 دستگاه ماشین‌آلات در این مرز مستقر شد، همچنین مهندسانی برای کمک به این منطقه اعزام کردیم.

اعزام جمعی از دانش‌آموزان منتخب مدارس صدرا به مراسم اربعین حسینیاخبار اربعین 98| ‌‌استقرار 30 هزار نیروی ناجا در مرزهای چهارگانه / رصد ‌زائر‌ان با سامانه‌های هوشمند‌نگاهی به 2 رادیوی کربلایی| رادیو اربعین صدای "زائران بعید" و همراه "زائران قریب"

کلانتری ضمن تأکید بر ارائه خدمات به زائران در 31 موکب فعال از این استان، تصریح کرد: 10 موکب از این استان در کربلا و نجف مستقر شده و 17 موکب در محورهای کهگیلویه و بویراحمد به زائرانی که از افغانستان، پاکستان، ترکیه، آذربایجان در این مسیر تردد می‌کنند، خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به خدمات دهی به حدود 800 هزار نفر در چهار موکب مستقر در شلمچه، یادآور شد: جوانان، بسیجیان و سازمان‌های مردم نهاد پای کار هستند، همچنین 12 هزار نفر از زائران به وسیله اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل استان انتقال داده شده‌اند و 80 دستگاه اتوبوس برای این امر اختصاص داده شد.

کلانتری همچنین از مرکز رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و ادامه داد: فعالیت این مرکز رسانه‌ای در آگاهی بخشی همایش بزرگ راهپیمایی اربعین بسیار موثر بوده است که از دست اندرکاران و فعالین این مرکز تقدیر و تشکر می شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد

 حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • ۹۹ درصد سد کوثر پر شد/ آغاز عملیات رهاسازی آب
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد