Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خصوص فروش سیم کارت‌های عراقی فاقد اعتبار به زائران هشدار داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهاب امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مشتاقان حرم حسینی به عمل می‌آورند، اظهار داشت: تکلیف ما این است که اجازه ندهیم افراد فرصت طلب این آرامش و نظم معنوی را بر هم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به کلاهبرداری با عنوان فروش سیم کارت‌های اعتباری عراقی افزود: به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر فروش سیم کارت‌های عراقی فاقد اعتبار به زوار حرم اباعبدالحسین (ع)، توصیه می‌کنیم از خرید سیم کارت از افراد دستفروش اجتناب کرده و سعی کنند از مکان‌های معتبر سیم کارت خود را تهیه کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به گزارش‌های دیگری مبنی بر اینکه عده‌ای افراد سودجو از تصویر گذرنامه زائران سوءاستفاده می‌کنند، به مشتاقان حرم سیدالشهدا (ع) هشدار داد: لازم است زائران گرامی از در اختیار قرار دادن گذرنامه و حتی تصویر آن به افراد غیرمسئول و فرصت طلب پرهیز کنند.

وی در خصوص پارک خودرو نیز خاطرنشان کرد: برخی از زوار اتومبیل‌های خود را در سطح شهر و یا جا‌هایی دور از پارکینگ‌هایی که در این خصوص تعبیه شده پارک می‌کنند، این عزیزان باید از پارکینگ‌های دارای مجوز و مورد تایید استفاده کرده و حتما قبض دریافت کنند.

سرهنگ امینی همچنین هشدار داد: خواهران و برادران شرکت کننده در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی مراقبت بیشتری از اموال و مدارک هویتی خود داشته باشند و تلفن همراه خود را در زمان شارژ به حال خود رها نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زائران اربعین سیم کارت اعتباری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: افرادی که سال جاری در کنکور سراسری آزمون خواهند داد مراقب باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی گرفتار نشوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مرحله اول کنکور سراسری، مجرمان سایبری با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری خود با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی مبنی بر فروش سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از دانشجویان و دانش آموزان می‌کنند.

وی افزود: به هیچ عنوان سوالات کنکورها قبل از زمان برگزاری و آغاز کنکور، جایی درج و افشاء نشده است و تبلیغات فروش سوالات در فضای مجازی در اصل به دو صورت است که یا سوالی در اختیار فرد نیست، تبلیغ دروغین است و با هدف اخذ وجه اتفاق می‌افتد یا سؤالاتی که در قبال دریافت پول به متقاضی ارائه می‌شود مربوط به کنکور سنوات گذشته است که به دروغ به عنوان سوالات جدید ارسال می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور دانشجویان و دانش آموزان فریب این نوع تبلیغات جعلی را در فضای مجازی نخورند و از اعتماد کردن به کاربران در فضای مجازی و واریز کردن مبالغی مبنی بر دریافت سوالات خودداری کنند چراکه این نوع تبلیغات تنها جهت کلاهبرداری صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهروندان هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند و در صورتی که در هر ساعت از شبانه روز با کلاهبرداری اینترنتی و یا برداشت‌های غیر مجاز از حساب‌های بانکی خود مواجه شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.

کد خبر 747693

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور