Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، روابط عمومی برج میلاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بازدید از طبقات برج میلاد برای روز جمعه ۲۶ مهرماه تا ساعت ۱۷ امکان پذیر است. همچنین مجموعه برج میلاد شنبه ۲۷ مهرماه نیز به مناسبت اربعین حسینی (ع) تعطیل است.

همچنین روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه تمامی کارکنان این سازمان همچون سایر عاشقان سرور و سالار شهیدان در این روز به عزاداری می‌پردازند، به شهروندان توصیه کرد اقلام و محصولات مورد نیاز خود را روزهای پنج شنبه و جمعه از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میادین و بازارهای میوه و تره بار روز پنج شنبه ۲۵ مهر از ۸ صبح تا ۷ غروب (به جز ساعت ۱ تا ۲ و نیم بعد از ظهر که برای اقامه نماز و ناهار تعطیل است) و روز جمعه ۲۶ مهر از ۸ صبح تا ۱ بعد از ظهر، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: برج میلاد اربعین تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند