Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نگاه پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران استفاده مارک ویلموتس از سه مهاجم در ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین منطقی نبوده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست تیم ملی برابر بحرین گفت: نمایشی که تیم ملی داشت، پایین‌تر از حد انتظار بود، ولی به‌هرحال باید این فرصت را به سرمربی تیم ملی بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جای ویلموتس نیستم، ولی اعتقاد دارم که استفاده از سه مهاجم در زمین بحرین منطقی نبود و ما باید ایجاد توازن در حمله و دفاع را در نظر می‌گرفتیم. ویلموتس می‌توانست ارنج بهتری را برای این بازی استفاده کند، ما از سه بازیکن در خط حمله استفاده کردیم که مهاجم نوک هستند و شرایط بازی در نوک خط حمله با وینگر متفاوت است.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با عدم دعوت از برخی بازیکنان که همیشه در تیم ملی حضور داشتند، تأکید کرد: اتفاقاً این اتفاق خوبی است. کی‌روش برای انتخاب بازیکنان بیشتر روی لژیونرها نظر داشت و حتی برخی بازیکنان که در باشگاه‌های‌شان ذخیره بودند به تیم ملی دعوت می‌شدند. وقتی بازیکنی ذخیره است باید بازیکنی دعوت شود که در تیمش بازی می‌کند و فرقی ندارد که آن بازیکن لژیونر باشد یا اینکه در لیگ برتر خودمان بازی کند. این موضوع می‌تواند انگیزه تمام بازیکنان را بالاتر ببرد.

قربانی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش نقش مهمی در تغییر نسل تیم ملی داشت، تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر در هر پُست بازیکنان باکیفیتی دارد و ویلموتس هم در حال ایجاد تغییر در سبک بازی تیم ملی است. ما باید به این تیم زمان بدهیم و امیدوارم ویلموتس در سطح نسل طلایی فوتبال ایران باشد و بتواند عملکردی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

افاضلی: رقابت در تیم ملی باید بیشتر شود تا برخی احساس امنیت نکنند/ بازی با بحرین همیشه سخت بوده است

 

انتهای پیام /

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی کارلوس کی روش ویلموتس تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است

افسانه چترنور درباره وضعیت فوتبال زنان در ایران صحبت کرد.

طرفداری | خانم گل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان گفت: نداشتن پخش زنده مسابقات فوتبال بانوان یکی از دلایل مبالغ کم قراردادهای ما است.

افسانه چترنور به تسنیم گفت:

یکی از دلایل اصلی قراردادهای کم بازیکنان خانم فوتبال این است که مسابقات ما پخش تلویزیونی ندارد.

وی با اعلام این مطلب که سقف قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است، اظهار کرد:

سقف قراردادهای فوتبال بانوان فکر می‌کنم یک میلیارد باشد و اگر پخش تلویزیونی داشته باشیم اسپانسرهای زیادی به سمت ما می آیند البته الان خیلی بهتر شده است و از طریق اینترنت پخش می‌شود، اما بیشتر از اینها نیاز داریم.

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی اضافه کرد:

از زمانی که تیم شهرداری سیرجان به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اعزام شد و نایب قهرمان شدیم ما را بیشتر شناختند و از همان زمان قراردادهای ما خیلی افزایش پیدا کرد، اما در مقایسه با قراردادهای آقایان خیلی کم است و فقط می‌توانم بگویم در دو سه سال اخیر بهتر شده است.

وی درخصوص بازی هفته پایانی تیم ملوان بندرانزلی گفت:

بازی خیلی سنگینی بود فقط چهار دقیقه فرصت داشتم تا گلزنی کنم و عنوان خانم گلی مسابقات لیگ را به دست آورم.

چترنور سطح لیگ سال 1402 را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد:

امسال سخت ترین سال من بود البته سخت اما شیرین چون همه تیم‌ها خوب بودند. امسال من و زهرا قنبری تا هفته پایانی 15 گل زده بودیم حتی اگر به نتایج نگاه کنید خیلی عجیب و غریب بود یعنی همه تیم‌ها خوب بودند.

وی درخصوص بازی در تیم ملوان بندرانزلی و شرایط این تیم اظهار کرد:

من 8 - 9 سال در تیم شهرداری سیرجان توپ زدم و ملوان خیلی تیم خوبی بود. شرایط و امکانات خوبی داشت و مدیرعامل خیلی هزینه کرد و از نظر امکانات و بازیکنان و کادر فنی و مسئولان و هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند و یکی از بهترین سال‌های ملوان بود و خدا را شکر بعد از 9 سال توانستیم با کمک بازیکنان و کادر فنی بهترین نتیجه را بگیریم بالاخره نیاز بود ملوان دوباره به روزهای اوج خودش برگردد و من خوشحالم که بعد از 9 سال ما در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم.

چترنور تصریح کرد:

شرایط در تیم ملوان خیلی خوب بود اما باید ببینیم چه شرایطی پیش می آید تا بهترین تصمیم را بگیریم از تیم ملوان واقعا راضی بودم و از جان برای ما مایه گذاشتند و حتی در بازی‌های خارج از خانه هم هواداران ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم ما بودند و حضورشان به ما انرژی و انگیزه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند