Web Analytics Made Easy - Statcounter

؛ فرماندارشهریار در جلسه کارگروه رسانه شهرستان گفت: روابط عمومی به سمت واقعیات گام های موثر بردارند

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندارشهریار در جلسه کارگروه رسانه شهرستان گفت: روابط عمومی ها با احصاء سریع خبر صحیح و حقیقی، در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات، گام های موثر برداشته و عرصه اطلاع رسانی  را با همکاری یکدیگر و استفاده از ظرفیت های مختلف، تلطیف ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با تاکید برموضع گیری صحیح و درست از اخبار مختلف و شفاف سازی های مورد نیار در خصوص برخی اخبار ضد و نقیض، تصریح کرد: اگر کارگروه رسانه بصورت فعال و دلسوزانه در عرصه خبر سازی وارد شود قطعا فضا را تلطیف خواهد کرد و ما دنبال این موضوع هستیم که در موقعیت حساس فعلی، خبر سالم و صحیح را احصاء کرده و همه دوستان کمک کنند تا این اخبار سالم به نحو صحیح به مردم منتقل شود و مردم اخبار نادرست که بعضا نیات و اهداف خوبی پشت آنها نیست و تنها آب را گل آلود میکند را از اخبار درست تشخیص دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت جامعه رسانه روابط عمومی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

کد خبر 6087852 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه