Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با انتشار پستی در توئیتر به ادعای صادق زیباکلام، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به ادعای صادق زیباکلام، در توئیترش خطاب به او نوشت:

"جناب زیباکلام بزرگوار، از شما انتظار ندارم که به سرود ملی توهین شود و لبخند بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشا فوتبال را سیاسی نکنید، اشاره من به تیم فوتبال بود نه مردم. بازیکنانی که اسائه ادب را آن‌ها قبل از تماشاگران آغاز کردند. شاید برای برخی سخت باشد، اما پیوند ملت‌ها محکمتر از همیشه است، تفرقه ممنوع!"

پس از پایان دیدار شب گذشته دو تیم فوتبال ایران و بحرین، آذری جهرمی که علاقه زیادی هم به ورزش فوتبال دارد، در توئیترش نوشت:

"به علیرضا بیرانوند زنگ زدم. خسته نباشید گفتم. افتخارآفرینی‌هایشان را در جام جهانی یادمون نرفته، زمانی‌ که این تیم‌های دوزاری به گرد پای آن‌ها هم نمی‌رسیدند. این بازی فراموش می‌شود، اما بی‌ادبی به سرود ملی ایران نه! دل‌گرمی تیم ملی باشیم."

این مطلب آذری جهرمی، واکنش توئیتری صادق زیباکلام، کارشناس مسائل سیاسی را در پی داشت؛ او در بخشی از این توئیت خطاب به وزیر ارتباطات نوشت: از شما انتظار نمی‌رفت که بر امواج نژادپرستی علیه اعراب سوار شوید.

شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین بازی‌اش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در ورزشگاه ملی منامه به مصاف تیم ملی بحرین رفت؛ این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بحرین به پایان رسید؛ اما اتفاقی که بیش از نتیجه موجب ناراحتی مردم کشورمان شد، اقدام ناشایست تماشاگران بحرینی به هنگام پخش سرود ملی کشورمان بود.

زمان انجام مراسم اولیه و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، هواداران بحرین به جای آنکه سکوت کنند به تشویق تیمشان  و هو کردن پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران توئیتر صادق زیباکلام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه امروز چهارشنبه با حضور در بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ضمن بازدید از این بخش با مراجعین و ایرانیان حاضر گفتگو نمود. 

وی علاوه بر بخش کنسولی با همکاران سرکنسولگری نشستی برگزار و با ایشان در خصوص موضوعات و مسائل کنسولی و ایرانیان تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعدادی از مراجعان کنسولی به صورت حضوری گفتگو کرد که آنها رضایت و قدردانی خود را از عملکرد سرکنسولگری پُر تردد کشورمان در استانبول در ارائه شایسته خدمات کنسولی ابراز کردند.

امیرعبداللهیان همچنین در نشستی با همکاران سرکنسولگری کشورمان در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از آنها تشکر نمود و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید رییسی رییس جمهور کشورمان دانست.

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • امیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهد
  • کنایه حسام الدین آشنا به فعال شدن مجدد گشت ارشاد /آذری جهرمی: تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست