Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:55:55 GMT

تشکر سخنگوی دولت از سپاه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۰۵۰

سخنگوی دولت با اشاره به دستگیری روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز گفت: آمدنیوز با توسل به دروغ‌پراکنی و در سایه سرویس‌های امنیتی کشورهای خارجی، فروپاشی ذهنی جامعه را دنبال می‌کرد. ناطقان: علی ربیعی در حاشیه جلسه دولت گفت: دستگیری سرشاخه این شبکه دروغ‌پردازی که هدفی جز تخریب جامعه و عملیات روانی نداشت، اقدام بزرگی بود که توسط سپاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دولت همچنین گفت: دستگیری این فرد موجب شد که ساحت پاک اصحاب رسانه از وجود کسانی که من آن‌ها را تروریست آبرو می‌نامم پاک شود.

ربیعی با اشاره به پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمنان از آمدنیوز گفت: باید از برادرانمان در سپاه برای بازداشت روح‌الله زم در قالب عملیاتی پیچیده تشکر کرد، چرا که یکی از بنگاه‌های تخریب جامعه ایرانی را هدف قرار دادند و گام مهمی را در آرامش روانی کشور برداشتند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و حتی اسرائیل نیز به حمایت از آمدنیوز اعتراف کردند و اقدام سپاه از این منظر که با چنین توطئه‌ای برخورد کرد، قابل تقدیر است.

ربیعی در پایان گفت: از برادران مخلص در اطلاعات سپاه که با دستگیری این فرد ضربه مهلکی به شبکه دروغ‌پراکنی و ناامیدسازی مردم وارد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم. منبع: ایسنا برچسب ها: سخنگوی دولت ، سپاه ، تشکر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سخنگوی دولت سپاه تشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در اسرائیل، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده است.

وی افزود: انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فریاد سلماسی ها، سپاه پاسداران تشکر، تشکر 
  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • (تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران قم برای تشکر از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه