Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت این موکب (ایستگاه‌های خدمات‌رسانی) از ۱۵ مهر با اعزام ۱۵۰ خادم بقاع متبرکه و اصحاب وقف استان در کنار جمعی از خادمان استان‌های خراسان شمالی، ایلام، گیلان، سمنان و آذربایجان غربی آغاز شده و تا یک هفته بعد از اربعین حسینی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون ۱۳۰ هزار بطری آب معدنی از محل اجرای نیات موقوفات و خیرین گلستان میان زائران اربعین حسینی توزیع شده و تا پایان برپایی موکب، بیش از ۱۱۰ هزار بطری آب معدنی دیگر بین زائرین پیاده اربعین حسینی‌(ع) توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی فرد پخت و توزیع روزانه بیش از ۳ هزار قرص نان و ۱۰ هزار پرس غذایی گرم را از دیگر خدمات خادمان اوقاف گلستان برشمرد و گفت: علاوه بر آن توزیع نقشه، سربند و شال، قرائت زیارت عاشورا، پاسخگویی به سوالات شرعی زائران، اقامه نماز جماعت، اسکان زائرین و ویزیت بیماران از دیگر خدمات خادمان کاروان تدارکاتی اعزامی اوقاف این استان به زائرین پیاده ابا عبدالله الحسین(ع) است.

۱۴ مهر امسال نیز نخستین کمک اوقاف و امور خیریه گلستان به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برای توزیع میان زائران اربعین حسینی به مرز مهران در استان ایلام ارسال شده بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی اوقاف و امور خیریه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران

استاندار ایلام گفت: با هدف رفاه حال زوار اربعین، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین، اظهار کرد: در آینده نزدیک با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود.

وی افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم عملیات این پارکینگ در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 745729

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق