Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد از افتتاح زمین چمن مصنوعی در این دانشگاه خبر داد.

هاشم چراغی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به استقبال و در خواست دانشجویان و به منظور رفاه حال آنان زمین چمن مصنوعی افتتاح خواهد شد.
چراغی مطرح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه ما جزو دانشگاه‌های متقاضی دریافت کمک هزینه از سوی وزارت علوم و صندوق رفاه بوده برای ساخت زمین چمن مصنوعی کمک‌های از سوی این سازمان‌ها به دانشگاه شد، البته زیر سازی این زمین به عهده خود دانشگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیر تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: این پروژه در حال اتمام است ودر هفته‌های اخیر افتتاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  رئیس دانشگاه شهرکرد گفت:کتاب پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضا محور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سال ۱۴۰۲  منتشر و حدود ۷۰ پایان نامه و رساله برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید معرفی شدند.
پیرعلی افزود: در این بین نام ۲ پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهرکرد با موضوع‌های "بهینه‌سازی پارامتر‌های فرآیند تزریق پلاستیک درپوش محفظه خون با استفاده از نرم‌افزار مولدفلو و یادگیری ماشین" رشته مهندسی مکانیک با راهنمایی دکتر سید حسن نوربخش، توسط محمد توکلی و "تخریب سونوفنتون فنازوپیریدین با استفاده از نانوکاتالیس مغناطیسی FeMnO ۳" رشته شیمی تجزیه با راهنمایی دکتر سعید اسدپور، توسط مرضیه نادری اشکفتکی به انجام رسیده‌اند که در بین پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید قرار گرفت.

 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت زمین چمن مصنوعی در بروجرد
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد