Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@04:02:08 GMT

دستگیری قاتل فراری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۳۳۳

دستگیری قاتل فراری

فردی که یک مرد را به قتل رسانده و جسد او را سوزانده بود به همراه همدستش در کمتر از یک ماه پس از ارتکاب جرم توسط ماموران پلیس فرماندهی انتظامی کردستان دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان  اظهار داشت: جسد سوخته مقتول اواخر شهریور در جاده فرعی روستای گندمان شهرستان سنندج و در خودرویش پیدا شده بود که بلافاصله ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان تحقیقات برای یافتن قاتل را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبداله فاتحی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد قاتل همراه یک نفر دیگر، مقتول را به خانه باغی کشانده و با ضربات چاقو او را به قتل می‌رساند، افزود: انگیزه قتل اختلافات شخصی اعلام شد و قاتل و همدستش، پس از قتل، جسد مقتول را با خودروی خودش به خارج از شهر برده و سپس به آتش می‌کشند.

روز ۲۸ شهریور آتش‌سوزی خودروی سواری در جاده فرعی روستای گندمان از طریق تماس‌ مردم با ۱۱۰ اعلام و ماموران کلانتری ۱۹ حسن آباد شهر سنندج برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، در بازدید از صندوق عقب خودروی سمند جسد سوخته مردی ۴۲ ساله کشف شد و با حضور عوامل پلیس آگاهی و تشخیص هویت بررسی‌ها برای یافتن قاتل آغاز شد،  مقتول مردی ۴۲ ساله و اهل یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان همچنین از دستگیر سارقی که قصد سرقت از شعبه یکی از بانک‌ها در سنندج را داشت خبر داد و گفت: این فرد علاوه بر اینکه موفق به سرقت نشد پس از خروج از بانک توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه نگهبانی دانشگاه کردستان به کلانتری ۱۴ بهاران اطلاع می‌دهد که فردی از قسمت پشت بانک در حال خروج است، افزود:‌ نگهبان دانشگاه سپس به سمت آن فرد می‌رود اما سارق با او درگیر شده و سپس متواری شد.

وی اضافه کرد: در این حین نیروهای گشت انتظامی به محل رسیدند و سارق را هنگام فرار شناسایی کردند که او علی رغم دریافت اخطار ایست بدون توجه اقدام به فرار کرد ولی ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که منجر به توقف سارق و دستگیری او شد.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه ماموران این فرد را به محل وقوع جرم باز می گردانند، افزود:‌ پس از حضور رئیس شعبه در محل بانک، مشخص می‌شود سارق موفق به سرقت مال یا وجه نقدی نشده است. امعاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: سارق ۳۷ ساله به جرم خود اقرار می‌کند و می گوید با شکستن شیشه بانک و خم کردن میله به قصد سرقت وارد بانک شده است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت

 سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحد‌های گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقبا در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست
  • قتل فامیل دور در تهران ؛ دستگیری در جزیره قشم
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد |قتل فامیل دور در تهران؛ دستگیری در جزیره قشم