Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:53:00 GMT

تیمار یک راس آهو در شهرستان قصرشیرین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۳۸۴

تیمار یک راس آهو در شهرستان قصرشیرین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پژمان فتاحپور رئیس اداره محیط زیست قصرشیرین گفت : این آهوی زخمی توسط دوستاران و همیاران محیط زیست در اراضی حومه منطقه «قوره» شناسایی شده بود.

او گفت : پس از اعلام گزارش به اداره محیط زیست، محیط بانان به محل اعزام شدند و آهوی زخمی را برای مداوا از محل خارج و راهی مرکز استان کردند؛ در نهایت آهوی موردنظر به دامپزشکان اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه تحویل داده شد تاپس از طی مراحل درمانی در زیستگاه اصلی خود رهاسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین گفت: با توجه به وضعیت غنای محیط زیستی قصرشیرین که زیستگاه انواع گونه‌های جانوری به ویژه آهوی ایرانی است از عموم مردم و شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه جانور آسیب دیده و یا تخلف زیست محیطی مراتب را بلافاصله اطلاع رسانی کنند .

 

 

انتهای پیام/د

شناسایی آهوی زخمی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست چادگان گفت: صید ماهی در دریاچه زاینده‌رود از یکم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


مجتبی حاجتی افزود: از شهروندان انتظار داریم به منظور حفظ ذخایر آبزیان و جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی، از هر گونه فعالیت صید و صیادی خودداری کنند.


او گفت:  با توجه به تقارن ایام پیش رو با فصل تکثیر و تخم‌ریزی ماهیان در دریاچه سد زاینده‌رود، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، کلیه ادوات صید جمع‌آوری و متخلفان به منظور اعمال قانون و صدور رأی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان بیان کرد: از مردم انتطار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۰۳۱۵۷۷۲۳۱۹۹ به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تیمار و رهاسازی ۲ توله سمور سنگی در طبیعت خوانسار
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ تصاویر
  • ۲ توله سمور سنگی تیمار و در طبیعت خوانسار رهاسازی شدند+ عکس
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود