Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با مشارکت اتحادیه نانوایان شهرستان اهواز تاکنون بیش از ۳۰ هزار قرص نان برای زائران کربلا و نجف تولید و توزیع‌ شده که این‌ها تنها بخشی از خدمات صورت گرفته در طول این مدت است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، خدا رحم امیری‌زاده با بیان این‌ که  سهم مواکب مستقر در مرز چذابه و خرمشهر از میزان سهمیه اختصاص‌ یافته 239 تن آرد خام است اظهار داشت: مقدار 89 تن آرد خبازی نیز توسط ستاد اربعین به کشور عراق ارسال و میان مواظب ایرانی جهت پخت نان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجربیات صورت گرفته در سیل فروردین‌ماه استان خوزستان و مشارکت و همکاری با شرکت صنعتی تک نان جنوب عنوان کرد: مجدداً با مذاکرات صورت گرفته یک هزار و 500 تن آرد به این شرکت ارسال و تاکنون تعداد 780 هزار قرص نان استاندارد باقابلیت نگه‌داری طولانی‌مدت نسبت به سایر نان‌ها میان مواظب مستقر در مرز و کشور عراق توزیع شده است.

اخبار اربعین 98| تردد یک‌ میلیون و 782 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابهاخبار اربعین 98| بالغ بر 27 هزار زائر از خدمات کمیته امداد و نجات اربعین خوزستان بهره‌مند شدندروایت شنیدنی زائران خارجی از سفر ‌اربعین / دعوت "خاص" شده‌ایم + فیلم

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد : با مشارکت اتحادیه نانوایان شهرستان اهواز تاکنون بیش از 30 هزار قرص نان برای زائران کربلا نجف تولید و توزیع‌ شده که این‌ها تنها بخشی از خدمات صورت گرفته در طول این مدت است چرا که تا پایان مراسم اربعین این خدمات به‌صورت پیوسته و شایسته ادامه دارد.

امیری‌زاده با اشاره به استقرار مواکبی در شهرستان شوش، سهمیه اختصاص‌ یافته برای این شهرستان در روز اربعین را 50 تن آرد خبازی اعلام کرد افزود: مردم استان خوزستان همانند خادمان اهل‌بیت(ع) در طول این مدت با دل و جان آماده پذیرایی از زائران گرامی هستند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • ظرفیت پست برق فوق توزیع شوشتر افزایش یافت