Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،موسی امیدعلی معاون جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: تاکنون ۴۰۰ زائر اربعین توسط هلال احمر این شهرستان در سه پایگاه امداد جاده‎ای اسکان داده شدند.

امیدعلی  افزود: از ۱۷ مهرماه که عزیمت زائران اربعین حسینی به کشور عراق آغاز شده، امداد گران جمعیت هلال احمر در سه پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سلمان، زالیان و اشترینان به بیش از ۴۵۰ زائر خدمات درمانی سرپایی ارائه کردهاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سلمان در جوار موکب شهید محمد بروجردی مستقر و به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات درمانی به زائران هستند.

معاون جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اشترینان نیز تاکنون به ۲۰ نفر از زائران اربعین خدمات درمانی سرپایی و ۲۰ نفر را اسکان داده است.

امیدعلی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات زالیان نیز تاکنون به ۱۸ نفر خدمات درمانی سرپایی و ۱۷ نفر اسکان داده است.

او اظهار داشت: ارائه خدمات توسط هلال احمر تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران در شهرستان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اسکان ۴۰۰ زائر اربعین توسط هلال احمر بروجرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی