Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ دبیر شورای نگهبان با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان بیان کرد: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی و سلیقه‌گرایی‌ها در انجام وظایف، مردم را راضی نخواهد کرد.

آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (24 مهر 1398) در ابتدای جلسه شورای نگهبان ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع)، راهپیمایی میلیونی اربعین را یکی از معجزات الهی دانست و گفت: توجه و بزرگداشت این حماسه عظیم موجب افزایش قدرت معنوی و اتصال قلب‌های مسلمانان به یکدیگر و باعث اعتلای کلمه حق و توحید در سراسر عالم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در ادامه با اشاره به دستگیری سرشبکه جریان معاند آمدنیوز، اقدام سازمان اطلاعات سپاه در شناسایی و بازداشت روح‌الله زم را نشانه اشراف و قدرت‌نمایی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: این اقدام بزرگ که حاصل تلاش شبانه‌روزی عزیزان‌مان در سپاه بود، ضربه سختی به دشمن ملت ایران زد و آمریکا، اسرائیل و فرانسه که پشتیبان منافقین و عناصر ضد انقلاب هستند را حیرت زده کرده است.

 

دبیر شورای نگهبان تخریب فکر و ذهن جوانان و ناامیدی مردم از آینده روشن ایران را یکی از اهداف اصلی این جریان رسانه‌ای معاند خواند و گفت: اقدام اخیر که توسط نیرو‌های جوان و با انگیزه سپاه انجام شد، نشان داد می‌توانیم بر دشمن غلبه کنیم و اگر به توان داخلی خودمان در زمینه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، اقتصادی و ... اتکا کنیم توان شکست نقشه‌های شوم دشمن را داریم.

 

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: من با همه وجودم از سپاه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال عزت و سربلندی سپاه افتخارآفرین را خواستارم.

 

دبیر شورای نگهبان در ادامه با اشاره به برخی سخنان اخیر در هجمه به شورای نگهبان یادآور شد: راه برون رفت از مشکلات، عمل به مُر قانون، توجه به مشکلات اصلی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی است و بهانه‌جویی و سلیقه‌گرایی‌ها در انجام وظایف، مردم را راضی نخواهد کرد.

 

او تأکید کرد: شورای نگهبان با فشار‌های سیاسی از عمل به وظایف قانونی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و از ایستادگی در برابر مفسدان اقتصادی، اخلاقی و افراد ضد حاکمیت کوتاه نخواهد آمد.

 

آیت‌الله جنتی در پایان، برگزاری انتخابات پر شور و افزایش نشاط سیاسی مردم را در گرو عمل مسئولان دولتی به وظایف قانونی خود دانست و افزود: شورای نگهبان اجازه نمی‌دهد حق کسانی که شرایط قانونیِ نمایندگی و انگیزه خدمت به مردم را دارند در فرآیند انتخابات پایمال و تضییع شود و در این راستا با دقت بر انجام وظایف قانونی بخش‌های اجرایی نیز نظارت می‌کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


برچسب ها: آیت‌الله احمد جنتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: آیت الله احمد جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ابطال رأی‌ها کمیسیون بند ۲۰  ماده ۵۵ بدون انجام روال قانونی به صلاح مردم و شهر نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدباقر پارسائیان صبح امروز در نشست شورای شهر یزد، اظهار داشت: در کمیسیون بند 20 که در رابطه با مشاغل مزاحم شهری و محیط زیستی است، نماینده شورا و نماینده دادگستری و نماینده اداره محیط زیست به انتخاب شورای اسلامی شهر عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیسوین آرایی با شکایت‌ها و مطالبات مردم صادر شده که اخیرا ابطال شده در حالی که این آرا به صورت مستقیم در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

پارسائیان افزود: به عنوان مثال برای مجموعه آماد بتن و همچنین کارخانه مقواسازی در شهر یزد رای پلمب صادر و اجرا شد، اما ولی این رای‌ها ابطال شده است که قطعا برای مردم مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند درخواست داریم که  چند روز با خانواده خود در کنار این 2  واحد آلاینده زندگی کنند تا مشاهده کنند می‌شود زندگی کرد یا نه، تا درد و حرف مردم رو بفهمند.

وی ادامه داد: اینکه رای کمیسیون بند 20 توسط برخی به صورت غیر قانونی لغو می‌شود قانونی نیست چون روال قانونی برای آن تعریف شده است و به صلاح نیست  که برای حفظ یک یا چند سرمایه دار مردم  و شهر آسیب ببیند.

پارسائیان عنوان کرد: واحد مقوا سازی برای مردم منطقه قاسم آباد و اطراف آن مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورده بود و به دلیل همین مشکلات هم کمیسیون رای به پلمپ آن داده بود.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است