Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:39:49 GMT

اشتباهی که ویلموتس در بحرین مرتکب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۴۸۲

اشتباهی که ویلموتس در بحرین مرتکب شد

از نگاه پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران استفاده مارک ویلموتس از سه مهاجم در ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین منطقی نبوده است.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی با اشاره به شکست تیم ملی برابر بحرین گفت: نمایشی که تیم ملی داشت، پایین‌تر از حد انتظار بود، ولی به‌هرحال باید این فرصت را به سرمربی تیم ملی بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جای ویلموتس نیستم، ولی اعتقاد دارم که استفاده از سه مهاجم در زمین بحرین منطقی نبود و ما باید ایجاد توازن در حمله و دفاع را در نظر می‌گرفتیم. ویلموتس می‌توانست ارنج بهتری را برای این بازی استفاده کند. ما از سه بازیکن در خط حمله استفاده کردیم که مهاجم نوک هستند و شرایط بازی در نوک خط حمله با وینگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

چرا تیم ملی در هوای شرجی تمرین نکرد؟ هدیه تیمِ «بی‌ادب» به ویلموتس و مردانش

وی همچنین در مورد عدم دعوت از برخی بازیکنان که همیشه در تیم ملی حضور داشتند، تأکید کرد: اتفاقاً این اتفاق خوبی است. کی‌روش برای انتخاب بازیکنان بیشتر روی لژیونرها نظر داشت و حتی برخی بازیکنان که در باشگاه‌های‌شان ذخیره بودند به تیم ملی دعوت می‌شدند. وقتی بازیکنی ذخیره است باید بازیکنی دعوت شود که در تیمش بازی می‌کند و فرقی ندارد که آن بازیکن لژیونر باشد یا اینکه در لیگ برتر خودمان بازی کند. این موضوع می‌تواند انگیزه تمام بازیکنان را بالاتر ببرد.

قربانی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش نقش مهمی در تغییر نسل تیم ملی داشت، تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر در هر پُست بازیکنان باکیفیتی دارد و ویلموتس هم در حال ایجاد تغییر در سبک بازی تیم ملی است. ما باید به این تیم زمان بدهیم و امیدوارم ویلموتس در سطح نسل طلایی فوتبال ایران باشد و بتواند عملکردی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن پیروز قربانی تیم ملی بحرین تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در حضور هواداران توانست به ۳ امتیاز برسد. به نظر من تیم در نیم فصل دوم نحوه بازی کردنش را تغییر داده است و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. بازیکن‌های که به ما اضافه شدند خیلی به پرسپولیس کمک کردند و الان هم بهترین خط حمله را داریم. شک ندارم پرسپولیس با این بازیکنان به قهرمانی می‌رسد.

وی در مورد بیانیه نویسی‌های سرخابی‌های پایتخت گفت:‌ نمی‌دانم چرا همه بیانیه می‌نویسند این کار اصلا در شان فوتبال ایران نیست و ما اگر در فوتبال قانون‌مند باشیم دیگر شاهد بیانیه‌نویسی‌های متعدد از سوی باشگاه‌ها نیستیم. بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر و امیدوارم دیگر شاهد چنین موضوعات نباشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قراردادهای بازیکنان، یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی این است که هنوز مدیریت باشگاه کاری برای تمدید قرارداد انجام نداده است. شک نکنید اگر بازیکنان اصلی از تیم بروند پرسپولیس ضربه خواهد خورد. امیدوارم باشگاه زودتر به فکر تمدید باشد چون این بازیکنان بهترین هستند و هواداران هم خوشحال می‌شوند که این بازیکنان در پرسپولیس بمانند.

کلهر در خصوص عملکرد امیررضا رفیعی، خاطرنشان کرد: خوشحالم اوسمار به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و می‌گذارد بازیکنان بازی کنند. قطعا رفیعی خیلی جای پیشرفت دارد و امیدوارم تا بازگشت علیرضا بیرانوند بتواند دروازه را به خوبی بیمه کند. به نظر من رفیعی هنوز دروازه‌بان کاملی نیست اما در کنار بیرانوند می‌تواند تجربیات کافی را به دست آورد.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: ما باید از تیم‌های قعر جدولی لیگ بترسیم چون همه توانشان را در بازی‌های آخر می‌گذارند تا سقوط نکنند. به نظر من باید پرسپولیس در این بازی با تمام توانش وارد زمین مسابقه شود تا بتواند ۳ امتیاز را کسب کند. امیدوارم در این بازی بتوانیم به ۳ امتیاز خارج از خانه برسیم که استرسی در مورد قهرمانی نداشته باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است