Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به‌منظور آب‌رسانی به مواکب مستقر در مرز شلمچه، روزانه ۳۰۰ هزار لیتر آب به مواکب مستقر در شلمچه ارسال می‌کنیم. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرز شلمچه، علی خانی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور تسهیل تردد زائران حسینی 20 هزار متر دروازه کنترل تردد در شلمچه احداث کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه کارکنان واحد تنظیفات شرکت تعاونی روزانه 550 هزار مترمربع از محل تردد زائران را پاک‌سازی می‌کنند، افزود: حجم زیادی از زباله‌ها در روز از این منطقه برداشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به‌منظور آب‌رسانی به مواکب مستقر در مرز شلمچه، روزانه 300 هزار لیتر آب به مواکب مستقر در شلمچه ارسال می‌کنیم.

خانی گفت: تاکنون 5 هزار متر داربست برای برپایی مواکب تهیه کردیم تا امکان خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین فراهم شود.

اخبار اربعین 98| تردد یک‌ میلیون و 782 هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابهآخرین وضعیت مرز‌ شلمچه| تردد روان زائران در مرز شلمچه / آب شرب زائران تامین شدآخرین وضعیت مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه| ‌استقرار 6500 ‌نیروی راهور در مرزها / اعزام 900 دستگاه اتوبوس‌

وی عنوان کرد: شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند همچنین به‌منظور تقسیم‌بندی مسیرهای تردد زائران در ایجاد 135 متر دیوارچینی مشارکت کرد.

خانی با اشاره به ارائه خدمات در حوزه بهداشتی در شلمچه، بیان کرد: تهیه، آماده‌سازی و نگه‌داری 60 چشمه سرویس بهداشتی نیز توسط کارکنان شرکت تعاونی صورت گرفته است.

وی افزود: 21 دستگاه از ماشین‌آلات سنگین و سبک شامل خاور، خودروهای مکانیزه، جرثقیل، تانکر آب، وانت و خودروهای سواری نیز در شلمچه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی

بی‌راه نیست که بگوییم نیت دست خالی نرفتن زائران از حرم سلطان خراسان سبب شد که خادمان رضوی در این سال‌ها با نوشیدنی دلچسبی در صحن‌ها از زائران پذیرایی کنند. حتماً شما هم وقتی خسته از کارهای روزانه یا تحمل رنج سفر، دو رکعت نماز زیارت خوانده‌اید و بعد از خواندن زیارت‌نامه‌ای سبکبال شده‌اید، دوست دارید گلویی تازه کنید و چه نوشیدنی بهتر از یک استکان چای داغ و خوش عطر آن هم با میزبانی بهترین بندگان خدا. حتی اگر اهل چای هم نباشید، شک نداریم که پاهایتان برای نوشیدن جرعه‌ای از خوان رحمت رضوی سست می‌شود. چای‌هایی که تهیه آن مثل گرفتن غذای حضرتی نیاز به طی مقدماتی ندارد. فقط کافی است چند دقیقه‌ای در کنار خیمه‌های سفید رنگ گوشه دنج یکی از صحن‌های کوثر، غدیر، باغ رضوان یا امام حسن مجتبی(ع) در چهار گوشه حرم مطهر، منتظر بمانید تا نوبت به شما شود و آرامش را سر بکشید.

این چایخانه‌ها روزانه پذیرای حضور زائران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و همچنین مجاوران حضرت امام رضا(ع) هستند. در ادامه ویدیویی از حضور نجم‌الدین شریعتی مجری خوب یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون «سمت خدا» را می‌بینیم که مشغول ریختن چای و پذیرایی از زائران است.

زهره هاشمی

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی