Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:10:01 GMT

دستگیری ۱۰ عضو شرکت هرمی کیونت در مهرآباد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۵۹۷

دستگیری ۱۰ عضو شرکت هرمی کیونت در مهرآباد

 ۱۰ نفر از اعضای شرکت هرمی موسوم به کیونت دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۰ صبح روز هجدهم مهرماه امسال فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از عضویت برادرش در یک شرکت هرمی  خبرداد و گفت که برادرش به نام رامین حدودا یک سال پیش با خبر استخدام در یک شرکت وابسته به وزارت نیرو از مازندران راهی تهران شده اما پس از گذشت چند ماه مشخص شد که در یک شرکت هرمی مشغول فعالیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
با وصول پرونده به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی دریافتند که برادر این فرد گرفتار شرکت هرمی کیونت شده است که با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی مخفیگاه این افراد در محله مهرآباد جنوبی شدند.

با کسب اطلاعات مربوط به محل اختفای این افراد و دریافت مجوز قضایی، ماموران در ساعت ۱۴ روز گذشته در یک عملیات پلیسی، تمام افراد حاضردر محل از جمله برادر شاکی را که به عضویت شرکت هرمی کیونت در آمده بودند، دستگیر کردند.

 مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهمان دستگیر شده، پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس در راستای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آنها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف کنند.

وی افزود: متهمان پس از رو به رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086738

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب