Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:27:29 GMT

انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۶۷۱

انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و تخصص خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین که ظهر چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تخصص، تعهد و کارایی ملاک انتخاب مدیران اجرایی است و در این راستا جنسیت افراد نباید مانع یا محدودیتی برای آنها ایجاد کند.

جمالی پور بیان کرد: رویکرد دولت استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی است و این فرصت می تواند در شکوفایی استعدادهای بانوان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سالهای اخیر ضمن اعتماد به بانوان نسبت به سپردن مسئولیت های بیشتر به این گروه اقدام شده و تعدادی از پستها در استانداری ودستگاه های اجرایی به بانوان سپرده شده است.

جمالی پور اضافه کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ها از معاونت امور اقتصادی منفک شده و با پیشنهاد وزیر کشور مدیریت این معاونت به بانوان سپرده شده که در قزوین هم بر همین منوال عمل کردیم. 

وی یادآورشد: برای انتخاب فردی برای این پست مدیریتی گزینه های مختلفی از داخل و خارج از  استانداری معرفی شدند اما به دلیل تخصصی بودن این معاونت و ضرورت آشنایی با بودجه و سرمایه انسانی به گزینه نهایی رسیدیم و یکی از بانوان که بیش از ۲۴ سال در امور مالی و اداری و بودجه سابقه داشت برای سپردن این مسئولیت انتخاب شد.

جمالی پور بیان کرد: یکی از درخواست های ما از مدیر جدید تلاش برای ارتقای بهره وری سرمایه‌های انسانی و توجه به رفاه آنهاست که امیدواریم در این بخش اقدام لازم صورت گیرد.

در پایان رقیه نانگیر به عنوان نخستین سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری قزوین معرفی شد.
 

کد خبر 4748890

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین مراسم تودیع و معارفه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز بیرجند شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:بر اثر بارندگی‌های دو روز گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافران نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن‌زاده گفت: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی  این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده بزودی رفع می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:همه محورهای مواصلاتی استان نیز  باز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم