Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو، جمعی از معترضان به عملکرد وزارت بهداشت هند در مقابله با تب دنگی روی وزیر مشاور در این وزارتخانه جوهر پاشیدند.

یک بطری پر از جوهر بر صورت، لباس و خودرو حامل «اشونی چوبی» وزیر مشاور در وزارت بهداشت هند پاشیدند. این اتفاق هنگام بازدید وی از مبتلایان تب دنگی در بیمارستان شهر پاتنا مرکز ایالت بیهار روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از باران و جاری شدن سیل در برخی مناطق ایالت بیهار بیماری دنگی در برخی مناطق شیوع یافت. بر اساس گزارشی شمار مبتلایان به این بیماری در شهر پاتنا ۹۰۰ نفر است.

وزیر دولت مرکزی هند هنگام سوار شدن به خودرو مدعی شد، به سمت گروه رسانه‌ای جوهر پرتاب و مقداری روی من پاشیده شد. وی ادامه داد: عاملان این کار همان جنایتکارانی هستند که تلاش دارند امروز رهبر

سیاسی شوند، امروز جوهر به مردم عادی، دموکراسی و ستون دموکراسی پرتاب شد.

این نخستین بار نیست که از جوهر به عنوان ابزار اعتراض سیاسی در هند استفاده می‌شود به طوری که سروزیر ایالت دهلی در گذشته دو بار با اینگونه موارد مواجه شده بود.

ویدئوی این حادثه را در زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

کد خبر 459242 برچسب‌ها هند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • تحول صنعت رباتیک انعطاف پذیر با جوهر پلیمری نرم اما محکم