Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل امروز در احکامی جداگانه، مسعود امامی‌یگانه را به سرپرستی فرمانداری اردبیل و جواد زنجانی را به‌عنوان مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل منصوب نمود.

جواد زنجانی فرماندار سابق اردبیل بود و مسعود امامی یگانه پیش از این معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

انتصاب سرپرست فرماندار اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در حکمی مصطفی ملکی را به عنوان مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

در متن حکم رنجبر خطاب به ملکی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق جناب‌عالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و تلاش مستمر در جهت نهادینه شدن حسن سلوک و تکریم ارباب رجوع در حوزه ریاست اقدام و افزون بر نظارت و همکاری با معاونان، مدیران و کارکنان در راستای سیاست‌ها و برنامه‌ها بخصوص اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در نیل به اهداف مورد نظر و تمشیت بهتر امور مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد